Work Stuff Wooden Ultra Soft Brush 23 mm štětec na interiér

Work Stuff Wooden Ultra Soft Brush 23 mm je luxusní univerzální detailingový štětec s dřevěným madlem a extra jemnými štětinami pro práci nejen v interiéru.

Jemné syntetické štětiny vymetou prach z větracích otvorů, okolo tlačítek a klik a z dalších oblastí, které se těžko čistí. Hebké a jemné štětiny pomáhají vymést nečistoty z těsných mezer, kam se hadříky nedostanou. Ultra soft štětce jsou naproosto ideální pro péči o části interiéru, které jsou zakončeny choulostivou povrchovou úpravou, jako je například klavírní lak.

Hlavní výhody štětce Work Stuff:
Opravdu luxusní provedení!
Průměr pracovní plochy štětin: 23 mm
Přírodní dřevěné držadlo štetce

Wooden Ultra Soft Bruch je nabízen ve velikostech 20 mm a 23 mm.

Cena za 1ks

Vyprodáno
Kód: 7052
Značka: Work Stuff
359 Kč
WorkStuff Brush Ultra Soft
Akce Novinka Výprodej

Work Stuff Wooden Ultra Soft Brush 20 mm je luxusní univerzální detailingový štětec s dřevěným madlem a extra jemnými štětinami pro práci nejen v interiéru.

Jemné syntetické štětiny vymetou prach z větracích otvorů, okolo tlačítek a klik a z dalších oblastí, které se těžko čistí. Hebké a jemné štětiny pomáhají vymést nečistoty z těsných mezer, kam se hadříky nedostanou. Ultra soft štětce jsou naproosto ideální pro péči o části interiéru, které jsou zakončeny choulostivou povrchovou úpravou, jako je například klavírní lak.

Hlavní výhody štětce Work Stuff:
Opravdu luxusní provedení!
Průměr pracovní plochy štětin: 23 mm
Přírodní dřevěné držadlo štetce

Wooden Ultra Soft Bruch je nabízen ve velikostech 20 mm a 23 mm.

Cena za 1ks

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

WORK STUFF sdílejí společnou misi, vizi a strategické cíle, podporují detailní práce, zvyšují svou popularitu a poskytují kvalitní produkty. Jako značka usilují o dobývání trhu a budování stabilní pozice na světovém trhu.

Jejich mise spočívá v poskytování kvalitních doplňků pro auto-detailing, ke kterým se budou zákazníci vracet i po letech. Chtějí oslovit detailery po celém světě a ukázat jim, že se vyplatí zůstávat věrnými jejich značce.