Wavetrac samosvorný diferenciál 6ti kvalt DSG AWD 4x4
Wavetrac je jediný převodový diferenciál na trhu, který neztrácí veškerý přenos síly, když je jedna náprava bez zatížení. Nápravy se vybíjejí při agresivním řízení, v zatáčkách na trati, na extrémně kluzkých površích atd. To se děje častěji, než si většina lidí uvědomuje.
Nebudeme se zabývat poměry momentu kluzu nebo konceptem fungování diferenciálů s momentem kluzu v tomto bodě. Přejděme k tomu, jak Wavetrac ovlivňuje výkon:
Například máte běžný převodový diferenciál (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.), jste na závodní dráze během track day a při průjezdu zatáčkou se vaše vnitřní kolo dostane přes obrubník. To je normální při jízdě na trati. Problém spočívá v tom, že během krátkých okamžiků, kdy je vaše vnitřní pneumatika bez zatížení při přeskočení obrubníku, vaše druhé kolo není poháněno - nepřenáší výkon. Převodové diferenciály potřebují zatížení na obou nápravách, aby fungovaly. Výsledek na trati (nebo při agresivní jízdě) je takový, že běžný převodový diferenciál dodává pouze přerušovaný výkon na přilnavém kole.
Nyní, stejná trať s Wavetrac: patentované vačkové zařízení ve Wavetracu brání ztrátě pohonu, když je to vnitřní kolo bez zatížení. Zařízení je schopno generovat zatížení uvnitř diferenciálu (na nahrazení ztraceného zatížení v okamžiku), které lze poté zaměřit na přilnavé kolo - nakonec zajistí konzistentnější přenos výkonu přes zatáčku. To činí auto předvídatelnějším a celkově rychlejším.
Další výhody:
- Patentovaná karbonová destička s momentem kluzu pro kuželová kola. Všechny ostatní převodové LSD běží kuželová kola na skříni, což znamená, že tření od 0 mil je odlišné od tření při 100 mil, a tím je účinnost snížena během životnosti diferenciálu. S Wavetrac je výkon konzistentní s karbonovými destičkami s momentem kluzu!
- Patentovaný vlnový profil eliminuje efekt problémů s ovladatelností při podmínkách téměř nulové zátěže u všech ostatních převodových diferenciálů s kuželovými koly ATB LSD.
- Použity jsou šrouby ARP pro nadřazenou rychlost spolehlivosti.
- Ocelová kola z 9310 oceli běží v kovaných nebo kovaných ocelových tělesech.
- Vyrobeno a navrženo v USA
- WAVETRAC: Hladký je rychlý
Krása Wavetracu spočívá v tom, že je ideálně vhodný pro vysokovýkonná silniční auta určená pro jízdu na trati. Je velmi silný, přesto transparentní pro řidiče a elektroniku trakce během běžné jízdy. Na trati nebo při živé silniční jízdě poskytuje pohon oběma kolům bez problémů s ovladatelností, které vytvářejí tradiční převodové diferenciály se spojkami (není žádná tendence k tlačení/podkraťování s Wavetracem).
Wavetrac předčí ostatní převodové diferenciály s kuželovými koly, protože na rozdíl od nich nepřichází o pohon, když je jedna náprava bez zatížení (což se děje častěji, než byste si mysleli).
Nakonec, jednou z nejpodceňovanějších výhod Wavetracu je jeho hladký přenos výkonu blízko limitu. Jeho patentovaný design zajišťuje velmi předvídatelný, hladký přírůstek výkonu v okamžiku, kdy ho potřebujete nejvíce - když jsou věci na svých hranicích: na hraně přilnavosti uprostřed zatáčky a používání plynu k udržení ji tam; nebo při vjezdu do zatáčky trochu rychle, ale rychle se vracející na plyn pro udržení výjezdní rychlosti...
Tyto situace jsou často subjektivní pro řidiče, ale výhoda je znát. Wavetrac vás dělá rychlejšími, protože vám umožňuje řídit s jistotou. Hladký je rychlý.
Určeno pro vozy:
Pro motory 2,0 TFSI / TSI a TDI s šestistupňovou automtickou převodovkou DSG DQ250 a pohonem všech kol 4x4
(napasuje na vozy s pohonem předních kol FWD)
AUDI A3 8P 4x4
AUDI A3 8V
AUDI S3 8P
AUDI S3 8V
AUDI TT 8J 4x4
AUDI TTS 8J
AUDI TT 8S 4x4
AUDI TTS 8S
SEAT Leon 5F Cupra ST 4x4
Škoda Octavia II TDI 4x4
Škoda Octavia III 4x4
Škoda Octavia III RS TDI 4x4
Škoda Superb II 4x4
Škoda Superb III 4x4
VW Golf 6R
VW Golf VII R
VW Passat B7 4x4
VW Passat B8 4x4
VW CC 4x4
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.