Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Volkswagen Bora Combi, Bora Combi 1J6 max zatížení PN do 1030 kg, 2.8 V6 4motion
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Volkswagen Bora Combi, Bora Combi s motory 2.8 V6 4motion a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1030 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 30-50 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Volkswagen |
Model: | Bora Combi, Bora Combi |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 1J6 |
Provedení: | ST XTA |
Balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kombi |
Kód: | 18280830 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 2.8 V6 4motion |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 2792 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | AWD |
Rok výroby: | 05/1999- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 30-50 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano |
Výkon: | 150 |
Zatížení přední nápravy: | do 1030 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1080 kg |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných a sportovně založených řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
- pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.