Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro Honda S2000 AP max zatížení PN do 710 kg
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Honda S2000 s motory 2.0, 2.0 (AP1), 2.0 Vtec, 2.0 Vtec (AP1), 2.2, 2.2 Vtec a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 710 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-55 mm na přední nápravě a 25-55 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Honda |
Model: | S2000 |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | AP |
Provedení: | ST XTA |
Balení: | Set FA + RA coilover struts incl. top mounts |
Karoserie: | kabriolet |
Kód: | 18250805 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 2.0, 2.0 (AP1), 2.0 Vtec, 2.0 Vtec (AP1), 2.2, 2.2 Vtec |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1997, 2156, 2157 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | RWD |
Rok výroby: | 06/1999- |
Snížení přední nápravy: | 25-55 mm |
Snížení zadní nápravy: | 25-55 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano |
Výkon: | 170-184kW |
Zatížení přední nápravy: | do 710 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 840 kg |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných a sportovně založených řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
- pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.