Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA se stavitelnou tuhostí a unibaly pro BMW řada 3 Cabrio E46 max zatížení PN do 1030 kg
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA, ST XTA, XTA včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze BMW řada 3 Cabrio s motory 318 Ci, 320 Cd, 320 Ci, 323 Ci, 325 Ci, 330 Cd, 330 Ci a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1030 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 40-75 mm na přední nápravě a 30-60 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | BMW |
Model: | řada 3 Cabrio |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | E46 |
Provedení: | ST XTA |
Balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kabriolet |
Kód: | 18220821 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 318 Ci, 320 Cd, 320 Ci, 323 Ci, 325 Ci, 330 Cd, 330 Ci |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1995, 2171, 2494, 2979, 2993 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | RWD |
Rok výroby: | 05/1998- |
Snížení přední nápravy: | 40-75 mm |
Snížení zadní nápravy: | 30-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano |
Výkon: | 100-170kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1030 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1215 kg |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XTA představuje špičku mezí stavitelnými podvozky ST Suspensions. Se závodním provedením pružin, nastavitelnou tuhostí a unibalovým horním uložením splňuje nároky i velmi náročných a sportovně založených řidičů. S takto širokými možnostmi můžete zcela změnit charakter a schopnosti svého vozu v několika snadných krocích. Díky použití závodních pružin je možné ovlivnit i tuhostní rating pružin dle vašich individuálních požadavků v souvislosti s použitím podvozku, hmotností vozu apod.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
- pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.