Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XA, ST XA, XA se stavitelnou tuhostí pro Mazda 3 sedan BK max zatížení PN 971 - 1110 kg
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XA, ST XA, XA určený pro použití na voze Mazda 3 sedan s motory 1.6 DI Turbo (BK12Y), 1.8, 2.0, 2.0 MZR-CD (BK12), 2.3, 2.3 SP23 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 971 - 1110 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 30-60 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Mazda |
Model: | 3 sedan |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | BK |
Provedení: | ST XA, ST XA |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | sedan |
Kód: | 18275016 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.6 DI Turbo (BK12Y), 1.8, 2.0, 2.0 MZR-CD (BK12), 2.3, 2.3 SP23 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1560, 1839, 1998, 1999, 2260, 2261 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 10/2003- |
Snížení přední nápravy: | 30-60 mm |
Snížení zadní nápravy: | 30-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano |
Výkon: | 80-126kW |
Zatížení přední nápravy: | 971 - 1110 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 910 kg |
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST XA umožňuje nejen individuální nastavení výšky vozu, ale také nastavení tuhosti tlumení. Díky tomu můžete upravit nastavení podvozku pro vámi upřednostňovaný styl jízdy, ať už se jedná o ostrou sportovní jízdu, nebo snahu o maximální možné zachování komfortu. V obou případech ale vůz díky snížení těžiště získá atraktivnější vzhled a větší stabilitu při průjezdu zatáčkami.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.