Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Volkswagen Polo classic 6V2 max zatížení PN do 900 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Volkswagen Polo classic s motory 1.4, 1.6, 1.8, 1.9 SDI, 100 1.6, 110 1.9 TDI, 57 1.7 SDI, 60 1.4, 68 1.9 SDI, 75 1.4 16V, 75 1.6, 90 1.8, 90 1.9 TDI a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 900 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 40-70 mm na přední nápravě a 40-70 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Volkswagen |
Model: | Polo classic |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 6V2 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA + RA coilover struts |
Karoserie: | sedan |
Kód: | 13280016 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.4, 1.6, 1.8, 1.9 SDI, 100 1.6, 110 1.9 TDI, 57 1.7 SDI, 60 1.4, 68 1.9 SDI, 75 1.4 16V, 75 1.6, 90 1.8, 90 1.9 TDI |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1390, 1595, 1598, 1716, 1781, 1896 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | Mod.00- |
Snížení přední nápravy: | 40-70 mm |
Snížení zadní nápravy: | 40-70 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 42-82kW |
Zatížení přední nápravy: | do 900 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 810 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.