Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Volkswagen Golf V 1K1 max zatížení PN 1106 - 1170 kg, do 1110 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Volkswagen Golf V s motory 2.0 TDI 16V 4motion, 2.0 TDI 4motion, 3.2 R32 4motion a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1106 - 1170 kg, do 1110 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-40 mm, 35-65 mm na přední nápravě a 15-35 mm, 30-55 mm na zadní nápravě.

Na dotaz
Kód: 1049023
Značka: ST Suspensions
24 132 Kč
Kategorie: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Volkswagen
Model: Golf V
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: 1K1
Provedení: ST X
Balení: Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers
Karoserie: hatchback
Kód: 13210040
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: 2.0 TDI 16V 4motion, 2.0 TDI 4motion, 3.2 R32 4motion
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1968, 3189
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: AWD
Průměr uchycení předního tlumiče: 55 mm
Rok výroby: 08/2004-, 10/2005-
Snížení přední nápravy: 35-65 mm, 20-40 mm
Snížení zadní nápravy: 30-55 mm, 15-35 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 103-184kW
Zatížení přední nápravy: 1106 - 1170 kg, do 1110 kg
Zatížení zadní nápravy: do 980 kg, do 1040 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: