Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Volkswagen Golf V 1K1 max zatížení PN 1106 - 1170 kg, do 1105 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Volkswagen Golf V s motory 2.0, 2.0 GTI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5, RABBIT 2.5 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1106 - 1170 kg, do 1105 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-45 mm, 35-65 mm na přední nápravě a 10-35 mm, 35-65 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Volkswagen |
Model: | Golf V |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 1K1 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | hatchback |
Kód: | 13210040 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 2.0, 2.0 GTI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.5, RABBIT 2.5 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1968, 1984, 2480 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Průměr uchycení předního tlumiče: | 55 mm |
Rok výroby: | 10/2003-, 12/2004- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm, 20-45 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-65 mm, 10-35 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 85-169kW |
Zatížení přední nápravy: | 1106 - 1170 kg, do 1105 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 975 kg, do 1000 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.