Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Renault Megane II Coupé-cabriolet EM0/1_ max zatížení PN do 1060 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Renault Megane II Coupé-cabriolet s motory 1.5 dCi (EM16), 1.5 dCi (EM1E), 1.6, 1.6 16V, 1.9 dCi, 2.0, 2.0 16V Turbo, 2.0 dCi a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1060 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 45-65 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Renault |
Model: | Megane II Coupé-cabriolet |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | EM0/1_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kabriolet |
Kód: | 13290015 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.5 dCi (EM16), 1.5 dCi (EM1E), 1.6, 1.6 16V, 1.9 dCi, 2.0, 2.0 16V Turbo, 2.0 dCi |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1461, 1598, 1870, 1995, 1998 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 08/2003- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 45-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 76-120kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1060 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1010 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.