Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Renault Megane II BM0/1_, CM0/1_ max zatížení PN do 1060 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Renault Megane II s motory 1.4 16V, 1.4 16V (BM0B, CM0B), 1.5 dCi (BM02, BM13, BM2A, CM02, CM13), 1.5 dCi (BM0F, BM0T, BM2B, CM0F, CM0T), 1.5 dCi (BM16, CM16), 1.5 dCi (BM1E, CM1E), 1.5 dCi (BM1F, CM1F), 1.6, 1.6 16V, 1.6 16V (BM0C, CM0C), 1.9 dCi, 1.9 dCi (BM0G, CM0G), 2.0, 2.0 16V (BM0U, CM0U), 2.0 16V Turbo, 2.0 dCi (BM1K, CM1K) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1060 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-70 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.

Na dotaz
Kód: 1048205
Značka: ST Suspensions
24 132 Kč
Kategorie: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Renault
Model: Megane II
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: BM0/1_, CM0/1_
Provedení: ST X
Balení: Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers
Karoserie: hatchback
Kód: 13290010
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: 1.4 16V, 1.4 16V (BM0B, CM0B), 1.5 dCi (BM02, BM13, BM2A, CM02, CM13), 1.5 dCi (BM0F, BM0T, BM2B, CM0F, CM0T), 1.5 dCi (BM16, CM
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1390, 1461, 1598, 1870, 1995, 1998
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: FWD
Rok výroby: 11/2002-
Snížení přední nápravy: 35-70 mm
Snížení zadní nápravy: 35-65 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 60-169kW
Zatížení přední nápravy: do 1060 kg
Zatížení zadní nápravy: do 975 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: