Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Opel Vectra B hatchback J96 max zatížení PN 951 - 1055 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Opel Vectra B hatchback s motory 1.6 i (F68), 1.7 TD (F68), 1.8 i 16V (F68), 2.0 DI 16V (F68), 2.0 DTI 16V (F68), 2.0 i (F68), 2.0 i 16V (F68), 2.2 DTI 16V (F68), 2.2 i 16V (F68), 2.5 (F68), 2.5 i V6 (F68), 2.6 i V6 (F68) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 951 - 1055 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-75 mm na přední nápravě a 35-75 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Opel |
Model: | Vectra B hatchback |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | J96 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA + RA coilover struts |
Karoserie: | hatchback |
Kód: | 13260014 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.6 i (F68), 1.7 TD (F68), 1.8 i 16V (F68), 2.0 DI 16V (F68), 2.0 DTI 16V (F68), 2.0 i (F68), 2.0 i 16V (F68), 2.2 DTI 16V (F68) |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1598, 1686, 1796, 1799, 1995, 1998, 2172, 2198, 2498, 2597 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 10/1995- |
Snížení přední nápravy: | 35-75 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-75 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 55-144kW |
Zatížení přední nápravy: | 951 - 1055 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1025 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.