Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Opel Astra K B16 max zatížení PN do 1020 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Opel Astra K s motory 1.0 Turbo (68), 1.2 Turbo (68), 1.4 (68), 1.4 Turbo (68), 1.5 CRDI (68), 1.6 BiTurbo, 1.6 CDTi, 1.6 CDTi (68), 1.6 Turbo (68) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1020 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 30-60 mm na přední nápravě a 30-60 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Opel |
Model: | Astra K |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | B16 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | hatchback, hatchback |
Kód: | 13260085 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.0 Turbo (68), 1.2 Turbo (68), 1.4 (68), 1.4 Turbo (68), 1.5 CRDI (68), 1.6 BiTurbo, 1.6 CDTi, 1.6 CDTi (68), 1.6 Turbo (68) |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1199, 1342, 1399, 1496, 1598, 999 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD, FWD |
Rok výroby: | 09/2015- |
Snížení přední nápravy: | 30-60 mm |
Snížení zadní nápravy: | 30-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 66-147kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1020 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1030 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.