Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Mitsubishi Lancer VII CS_A, CT_A max zatížení PN do 1015 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Mitsubishi Lancer VII s motory EVO IX, EVO IX - FQ-300 (CT9A), EVO IX - FQ-320 (CT9A), EVO IX - FQ-340 (CT9A), EVO IX - FQ-360 (CT9A), EVO IX (CT9A), EVO VII - FQ-300, EVO VII (CT9A), EVO VIII - 260 (CT9A), EVO VIII - FQ-300 (CT9A), EVO VIII - FQ-320 (CT9A), EVO VIII - FQ-330 (CT9A), EVO VIII - FQ-340 (CT9A), EVO VIII - FQ-400 (CT9A), EVO VIII (CT9A) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1015 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-50 mm na přední nápravě a 25-50 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Mitsubishi |
Model: | Lancer VII |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | CS_A, CT_A |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA + RA coilover struts |
Karoserie: | liftback, sedan |
Kód: | 13265006 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | EVO IX, EVO IX - FQ-300 (CT9A), EVO IX - FQ-320 (CT9A), EVO IX - FQ-340 (CT9A), EVO IX - FQ-360 (CT9A), EVO IX (CT9A), EVO VII - |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1997 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | AWD, AWD |
Rok výroby: | 03/2004- |
Snížení přední nápravy: | 25-50 mm |
Snížení zadní nápravy: | 25-50 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 195-302kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1015 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 900 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.