Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Mercedes-Benz Clc-class CL203 max zatížení PN do 1035 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Mercedes-Benz Clc-class s motory CLC 160 (203.731), CLC 180 Kompressor (203.746), CLC 200 CDI (203.707), CLC 200 Kompressor (203.741), CLC 220 CDI (203.708), CLC 230 (203.752), CLC 250, CLC 350 (203.756) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1035 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-40 mm na přední nápravě a 10-40 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Mercedes-Benz |
Model: | Clc-class |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | CL203 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kupé |
Kód: | 13225012 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | CLC 160 (203.731), CLC 180 Kompressor (203.746), CLC 200 CDI (203.707), CLC 200 Kompressor (203.741), CLC 220 CDI (203.708), CLC |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1597, 1796, 2148, 2496, 3498 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | RWD |
Rok výroby: | 05/2008- |
Snížení přední nápravy: | 20-40 mm |
Snížení zadní nápravy: | 10-40 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 90-200kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1035 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1170 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.