Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Mercedes-Benz třída C W203 max zatížení PN do 995 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Mercedes-Benz třída C s motory C 180 (203.035), C 180 Kompressor (203.046), C 200 CDI (203.004), C 200 CDI (203.007), C 200 CGI Kompressor (203.043), C 200 Kompressor (203.042), C 200 Kompressor (203.045), C 220 CDI (203.006), C 230 Kompressor (203.040) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 995 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-60 mm na přední nápravě a 35-60 mm na zadní nápravě.

Na dotaz
Kód: 764041
Značka: ST Suspensions
24 132 Kč
Kategorie: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Mercedes-Benz
Model: třída C
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: W203
Provedení: ST X
Balení: Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers
Karoserie: sedan
Kód: 13225012
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: C 180 (203.035), C 180 Kompressor (203.046), C 200 CDI (203.004), C 200 CDI (203.007), C 200 CGI Kompressor (203.043), C 200 Kom
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1796, 1998, 2148
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: RWD
Rok výroby: 05/2000-
Snížení přední nápravy: 35-60 mm
Snížení zadní nápravy: 35-60 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 75-141kW
Zatížení přední nápravy: do 995 kg
Zatížení zadní nápravy: do 1170 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: