Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Mercedes-Benz třída C W203 max zatížení PN 996 - 1095 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Mercedes-Benz třída C s motory C 220 CDI (203.006), C 220 CDI (203.008), C 230 (203.052), C 240 (203.061), C 270 CDI (203.016), C 280 (203.054), C 30 CDI AMG (203.018), C 32 AMG Kompressor (203.065), C 320 (203.064), C 320 CDI (203.020), C 350 (203.056), C 55 AMG, C 55 AMG (203.076) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 996 - 1095 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-60 mm na přední nápravě a 35-60 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Mercedes-Benz |
Model: | třída C |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | W203 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | sedan |
Kód: | 13225002 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | C 220 CDI (203.006), C 220 CDI (203.008), C 230 (203.052), C 240 (203.061), C 270 CDI (203.016), C 280 (203.054), C 30 CDI AMG ( |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 2148, 2496, 2597, 2685, 2950, 2987, 2996, 3199, 3498, 5439 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | RWD |
Rok výroby: | 05/2000- |
Snížení přední nápravy: | 35-60 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 100-270kW |
Zatížení přední nápravy: | 996 - 1095 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1170 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.