Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Fiat Punto 199_ max zatížení PN do 900 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Fiat Punto s motory 0.9, 0.9 Twinair Turbo, 1.2 (199AXZ1A, 199BXZ1A), 1.2 (199AYL1A, 199BYL1A), 1.2 FIRE (199BXZ1A), 1.4 (199AXB1A, 199BXB1A, 199BXB11, 199AXB11), 1.4 (199AXH1A, 199BXH1A), 1.4 Multi Air a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 900 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 40-65 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Fiat |
Model: | Punto |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 199_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | hatchback |
Kód: | 13240016 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 0.9, 0.9 Twinair Turbo, 1.2 (199AXZ1A, 199BXZ1A), 1.2 (199AYL1A, 199BYL1A), 1.2 FIRE (199BXZ1A), 1.4 (199AXB1A, 199BXB1A, 199BXB |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1172, 1242, 1368, 875 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 10/2005- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 40-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 49-77kW |
Zatížení přední nápravy: | do 900 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 860 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.