Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X pro Audi A4 avant 8E5, 8ED, B6, B7 max zatížení PN 1081 - 1220 kg, 1081 - 1250 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X určený pro použití na voze Audi A4 avant s motory 1.8 T, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI, 2.4, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0, 3.2 FSI a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1081 - 1220 kg, 1081 - 1250 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-60 mm na zadní nápravě.
Kategorie: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Audi |
Model: | A4 avant |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 8E5, 8ED, B6, B7 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kombi |
Kód: | 13210030 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.8 T, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TFSI, 2.4, 2.5 TDI, 2.7 TDI, 3.0, 3.2 FSI |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1781, 1896, 1968, 1984, 2393, 2496, 2698, 2976, 3123 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 11/2000- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 89-188kW |
Zatížení přední nápravy: | 1081 - 1250 kg, 1081 - 1220 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1150 kg, do 1165 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.