VIS Motorsport HPFP palivová pumpa 2.0TFSI EA113
Cena za 1 ks.
Kategorie: | Upgrade palivové soustavy v Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | A3 8P, S3 8P, TT 8J, TTS 8J |
Model automobilu Seat: | Leon 1P |
Model automobilu Škoda: | Octavia 2 RS, Superb 2 |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 5 GTI, Golf 6 R, Scirocco, Scirocco R |
Jako jádra používáme zcela nové jednotky Hitachi/OEM s vlastními vnitřními komponenty. Každá sladěná sada pístu a objímky je přesně obrobena, broušena podle přísných rozměrových tolerancí. To eliminuje potřebu speciálního nástroje během procesu instalace, což vám šetří čas i peníze a zároveň si zachová původní palivové čerpadlo, až budete chtít přejít k dalšímu projektu!
Úpravy motorů 2.0T FSI EA113 daleko za úrovně orginálního výkonu vyžadují dostatečné množství paliva pod vysokým tlakem, aby se zabránilo „snížení paliva“, zejména ve středním rozsahu. V mnoha případech vidíme, že tovární palivové čerpadlo začíná trpět ztrátou tlaku. Množství paliva, které může vysokotlaké čerpadlo generovat, závisí na objemu vytlačeném tlakovým válcem uvnitř čerpadla.
Tento upgrade nahrazuje vnitřní díly, které jsou zodpovědné za tlak a objem paliva, které se dostane do vašich vstřikovačů, aby byly splněny požadavky na vyšší výkon.
S ohledem na tolerance je konečná povrchová úprava pístu uvnitř palivového čerpadla tak kritická, že se může poškodit dotykem holýma rukama.
Tolerance mezi pístem a novou objímkou, ve které píst zajíždí, lze měřit pouze strojem, který využívá objemy vzduchu k měření vůlí součástí na mikroskopické úrovni.
Vlastnosti:
- Tlak až 175bar.
- O 55 % větší plocha pístu.
- Pro výkon 250–600PS.
- Povrch je vytvrzen procesem zvaným nitridace a tepelně zpracován ve 3 různých fázích.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.