TVS Engineering úprava DQ250 2003-2013

Jedná se o softwarovou úpravu.

Rok výroby
Stage
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Možnosti doručení
Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Skladem Zvolte variantu
Kód: 2420/DRI 2420/STA 2420/STA2 2420/STA3 2420/STA4 2420/STA5 2420/DRI2 2420/STA6 2420/STA7 2420/STA8 2420/STA9 2420/STA10 Zvolte variantu
Značka: TVS Engineering
8 073 Kč 6 723 Kč 8 073 Kč 10 773 Kč 21 573 Kč 26 973 Kč 10 773 Kč 8 073 Kč 10 773 Kč 16 173 Kč 21 573 Kč 26 973 Kč od 6 723 Kč
Kategorie: Sportovní úprava převodovky v Audi
Model automobilu Audi: A3 8P, S3 8P, TT 8J, TTS 8J
Model automobilu Seat: Leon 1P
Model automobilu Škoda: Octavia 2 RS, Superb 2
Model automobilu Volkswagen: Golf 5 GTI, Golf 5 R32, Golf 6 GTI, Golf 6 R, Scirocco, Scirocco R, Transporter

Od roku 2005 je TVS Engineering průkopníkem ve vývoji softwarových řešení pro DSG převodovky. V současné době nabízí ty nejlepší a nejrozsáhlejší vylepšení softwaru DSG dostupné na trhu. Nejen nejsilnější a nejvýkonnější softwarová řešení a plně přizpůsobitelná softwarová řešení, ale také nejlepší možná vylepšení trvanlivosti a uživatelské přívětivosti. Software TVS DSG pokrývá vše od základních upgradů až po plně přizpůsobitelné závodní aplikace.

Software TVS DSG se vždy zaměřuje na celkový zážitek z řízení. Naším cílem je proto vždy zvyšovat kapacitu a výkon převodovky na maximum bez ztráty spolehlivosti nebo jízdní schopnosti.

 

Jízdní vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Optimalizovaný režim D X     X X X
Optimalizovaný režim S X     X X X
Optimalizovaný režim M X     X X X
Zlepšené chování tempomatu X     X X X

 

Zlepšení životnosti:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
1st Gear de- or reactivation (volitelná) X     X X X
Vylepšené chlazení spojek X     X X X
Vylepšený termální management X     X X X

 

Výkonové zlepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Maximální točivý moment[Nm]   410 Nm 500 Nm 500 Nm 600 Nm 750 Nm
Maximální přítlak na spojky [bar]      15-16 15-16 18-19 18-19
Navýšení omezení točivého momentu   X X X X X
Vylepšená rychlost řazení (D+S+M mode)     X X X X
Vylepšená odezva řazení pádly     X X X X
Vylepšení rozjezdu (D+S+M mode)     X X X X
Vylepšené omezení točivého momentu při řazení (D+S+M mode)     X X X X
Nastavitelné body přeřazení až do 8000 otáček     X X X X
Nastavitelné body podřazení     X X X X
Deaktivace automatického přeřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X X
Deaktivace automatického podřazení v manuálním režimu (volitelné)     X X X X
Deaktivace kick-down (volitelné)     X X X X
Závodní režim bez omezení točivého momentu (volitelné)         X X
Speciální kalibrace pro závodní spojky           X

 

Launch control:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Aktivace LC         X X
Vylepšení odezvy LC pro rychlejší reakci         X X
Variabilní LC podle polohy plynu         X X
Rozdílné nastavení LC pro D/S/M mode         X X
Aktivní LC při zapnutém ESP         X X
Boosted LC (včetně "rally zvuku")         X X

 

Další vylepšení:

Vlastnost Drivability Stage 1 Stage 2 Stage 2+ Stage 3 Stage 4
Aktivace zobrazení ukazatele řazení na displayi       X X X
Utlumení brzdění motorem při brzdění       X X X
Deaktivace coasting       X X X

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: