Revo úprava řídící jednotky 2.0TSI IS38 OPF s filtrem pevných částic
Kategorie: | Úprava řídící jednotky motoru Škoda |
---|---|
Model automobilu Audi: | S3 8V |
Model automobilu Seat: | Leon Cupra 5F |
Model automobilu Škoda: | Superb 3 |
Model automobilu Volkswagen: | Arteon, Golf 7 R, Passat, T-Roc, Tiguan |
ZAMĚŘENO NA ŘIDIČE
Revo offer some of the most substantial performance increases on the market, however, only the driven know that peak figures form part of a much bigger picture and are never the sole focus during Revo’s development process; it’s all about the drive. Only Revo offers a perfect balance of performance, economy and engine longevity.
The Revo tuning philosophy ensures that impressive performance benefits are balanced with useable, reliable power delivery that enhances the way your vehicle drives. Development on the road and racetrack as well as testing in controlled dyno conditions gives you a clearer picture of the performance you can expect from Revo ECU Software. Testing in this way plays an important role in ensuring the highest quality products and delivering the driving experience expected.
2.0TSI GEN3 GPF
The latest generation 2.0TSI engine has seen some substantial changes in factory form to keep in line with the latest emissions laws. Most notable is the introduction of the GPF (Gasoline Particulate Filter) and the change to the single port injection system. Close monitoring of the GPF system has been an essential step in finding the limitations and tuning potential of the newer DNU* engines. The general consensus is that the GPF not only mutes but limits the engine power, Revo ECU calibration might be reason to dispute that.
Enhancing the vehicle with Revo ECU Software gives you much more than just an increase in power and torque. A large part of development is based on drive cycle and driver feedback, our calibration doesn’t just give a great dyno curve and peak power/torque figures but also delivers in feel; giving a smoother yet more responsive feel at low RPM/ partial throttle with huge gains at wide open throttle throughout the whole rev range.
Only Revo performance ECU Software maintains factory safety levels and additional driving features. You can switch between three pre-set fuel quality modes depending on the fuel you use; these modes are set through testing our development vehicles in varying climatic conditions with a range of fuel quality throughout the world. The Revo SPS Software Switch is also available separately, can be used to quickly switch between performance modes and access the additional Anti-Theft mode.
VLASTNOSTI
SERIAL PORT SWITCH (SPS)
SPS přepínač umožňuje volit mezi seriovým a zvýšeným výkonem. Stejně tak je možné uzamknout řídící jednotku proti odcizení vozidla tzv. Anti-Theft.
OCHRANA STUDENÉHO STARTU
Tlak turbodmychadla je omezen dokud teplota oleje nestoupne na požadovanou úroveň.
TEPLOTNÍ OCHRANA A VYLEPŠENÍ
Vylepšené chlazení motoru a oleje díky Revo teplotnímu managementu.
ODSTRANĚNÍ OMEZOVAČE RYCHLOSTI
Omezovač rychlosti je plně odstraněn.
GLOBÁLNÍ VÝVOJOVÝ PROGRAM
Díky síti více jak 400 Revo dealerů po celém světě má Revo přístup velké škále testovacích vozidel. Po 6 měsících vývoje a úspěšném dokončení našeho přísného globálního vývojového programu, který zahrnuje důkladné testování využívající britská, německá a ruská vývojová vozidla v různých podmínkách, kvalitě paliva a stylech jízdy. Více informací o vývojovém programu Revo se dočtete zde.
GRAFY VÝKONU
ÚDAJE O VÝKONU
Výkon: 345 až 370PS
Točivý moment: 460 až 499Nm
DALŠÍ VLASTNOSTI
OCHRANA STUDENÉHO STARTU
Pro správné mazání motoru je nutné aby se olej prohřál na přijatelnou teplotu. Výkon jsme proto omezili, aby jsme zabránili zvýšeného stresu na komponenty, dokud teplota oleje nedosáhne optimální provozní teplotu 80ºC.
TEPLOTNÍ OCHRANA
Revo teplotní ochrana je soubor dodatečných bezpečnostních pravidel, které nastavují limity pro přetížení motoru. Teplota výfukových plynů je stále kontrolována a v případě překročení stanoveného limitu je snížen výkon motoru do doby než se hodnoty vrátí na přijatelnou mez.
VYLEPŠENÉ ŘÍZENÍ TURBODMYCHADLA
Revo zachovává a vylepšuje bezpečnostní systémy pro přetížení turbodmychadla a jeho ochranu (tzv. over-speed).
UPRAVENÉ UKAZATELE VÝKONU
Ukazatele tlaku turba a výkonu motoru, které naleznete na palubním ukazateli nebo multimediálním systému (režim Sport, Performance Monitor, atd), jsou nyní překalibrované a zobrazují reálné hodnoty.
ZMĚNA VÝKONU A ZAPNUTÍ FUNKCÍ (SPS)
Díky SPS přepínači můžete využít celou řadu dodatečných funkcí přidaných do software řídící jednotky. Patentované OBD2 rozhraní je Vám umožní přepínat mezi sériovým výkonem a zvýšeným výkonem. Dále umožní zapnout funkci Anti-Theft proti odcizení, díky které nebude možné s vozidlem odjet.
- SPS pozice 1 – Anti-theft
- SPS pozice 2 – Revo úprava 95 octan
- SPS pozice 3 – Revo úprava 97 octan
- SPS pozice 4 – Revo úprava 98+ octan
Jednoduše zvolte program na SPS, vložte SPS do OBD zásuvky, vyčkejte pár sekund, vyjměte SPS a nastartujte auto. SPS rozhraní naleznete zde.
ODSTRANĚNÍ OMEZOVAČE RYCHLOSTI
Omezovač rychlosti je plně odstraněn. Díky tomu využijete plný potenciál Revo softwaru řídící jednotky.
PROČ REVO
INSTLACE PŘES OBD PORT
Revo software je rychle a bezpečně instalován přes diagnostickou zásuvku OBD. Není tak nutné mechanicky otevírat řídící jednotku případně demontovat z vozu.ZÁRUKA VRÁCENÍ PENĚZ
Jsme si jisti, že si úpravu od prvních okamžiků zamilujete. Pokud přeci jen ne, tak máte možnost využít 30 denní lhůtu pro uvedení vozu do sériového stavu a vrácení peněz.SPOTŘEBA PALIVA
Je odvislá od stylu jízdy nicméně při normálním stylu se nemění od původních hodnot.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.