Revo sání carbon series 2.0 TSI EA888.4 EVO High Output MQB
Krásně zpracované sání z nejkvalitnějšího 3K karbonu. Produkty z řady Revo Carbon Series nejsou jen působivým designovým doplňkem, ale i účinným vylepšením, které napomáhá zvýšení výkonu, točivého momentu a ke zrychlení reakcí motoru na pokyny plynu. Sada je navržená tak, aby plně nahrazovala sériový díl.
Kategorie: | Vše pro zvýšení výkonu automobilu |
---|---|
Model automobilu Audi: | S3 8Y |
Model automobilu Seat: | Leon Cupra KL |
Model automobilu Škoda: | Superb 3 |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 8 R |
REVO CARBON SERIES – SYSTÉM NASÁVÁNÍ VZDUCHU
MQB 2.0TSI EA888 EVO High Output
Krásně zpracovaný z nejvyšší kvality 3K uhlíku, Revo Carbon Series je mnohem více než vizuální vylepšení. Navržen tak, aby přímo nahradil omezující OEM komponenty, Carbon Series má výkon zakomponovaný do každého jádra produktu.
Revo Carbon Intake System byl navržen a vyvinut tak, aby přímo nahradil přední nádech OE, víko vzduchové skříně, filtr a nasávací potrubí nalezené na vozidlech vybavených motorem EA888 EVO High Output a turbodmychadlem Continental®.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
- Zvýšený výkon & efektivita průtoku vzduchu
- Přední nádech Carbon Series s duálním přívodem vzduchu a vnitřními žeberníky
- Kryt vzduchové skříně Carbon Series s výlevkou zvětšenou o 16%
- Trojstupňový pěnový filtr
- Větší, stupňovaný silikon pro zvýšený/hladší průtok vzduchu
- Přesně obráběný konektor OE DV
- Maximální snížení omezení průtoku vzduchu o 35,9 % (průměrně o 26,64 %) ve srovnání s OEM díly
OEM VS REVO
Při zvyšování výkonu motoru 2.0T EA888 EVO High Output pomocí výkonného softwaru omezuje restriktivní OEM nasávání potenciální zisky výkonu ze softwaru. Revo Carbon Series Intake Kit odstraňuje každý omezující prvek OEM systému pro optimální výkon a vizuální vylepšení, zvyšuje objem nasávaného vzduchu a podporuje plynulejší průtok vzduchu. V sadě od Revo je využíván vstup do turbodmychadla OE, protože prvotní vyhodnocení ukázalo, že velikost a design vstupu OE (výrazně podobný vstupu od Revo EVO Low Output) neposkytuje žádné významné omezení průtoku vzduchu. Všechny součásti systému od Revo byly pečlivě navrženy tak, aby spolupracovaly nejen mezi sebou, ale i se vstupem do turbodmychadla OE. Každá část od Revo s komplementárními vlastnostmi objemu vzduchu a stability průtoku vzduchu doplňuje další, což poskytuje významné zisky výkonu při libovolné úrovni ladění motoru EA888 EVO High Output.
AIR SCOOP
Karbonový přední vstupní otvor MQB EVO od společnosti Revo nahrazuje OEM plastový přední panel nádhernou částí z karbonu 3K s několika vylepšeními pro nasávání vzduchu. Revo část udržuje oba průchody vzduchu skrz přední panel, zatímco odstraňuje klapku nalezenou u sekundárního průchodu vzduchu OE, aby maximalizovala průtok vzduchu v motorovém prostoru. Odklonovací ploutev, vyrobená do interního designu Revo vstupního otvoru, směřuje více čerstvého vzduchu směrem k nasávacímu systému, aby byly "downstream" komponenty od Revo využívány na maximální průtok vzduchu a výkon. Typ, směr tkaní a povrch karbonu od Revo jsou přesně kontrolovány tak, aby odpovídaly Revo víku vzduchové skříně a vytvořily estetiku motorového prostoru, kterou lze nalézt pouze s Revo Carbon Series Intake System po instalaci.
AIRBOX LID
Revo karbonové víko přímo nahrazuje OEM víko vzduchové skříně, zvyšuje průtok vzduchu pomocí výlevky zvětšené o 16 % a funkční křivky hlavního těla, přičemž přidává krásný vzhled následující funkci do motorového prostoru modelu EVO High Output. Uzavřený vzduchový systém a konstrukce z karbonu 3K pomáhá snižovat teploty nasávaného vzduchu, zatímco obráběný připojovací otvor pro filtrace vzduchu zajišťuje udržení všech nezbytných připojení motoru pro bezchybný upgrade výkonu a vizuální estetiku.
SILIKONOVÁ HADICE
Revo silikonová hadice dokonale doplňuje zvětšenou velikost jak víka vzduchové skříně od Revo, tak i vstupu do turbodmychadla Continental® OE, nahrazuje OEM vlnitý plastový hadicový výrobek větším interně hladkým prvkem, který snižuje vnitřní turbulence vzduchu a dramaticky zvyšuje objem a rychlost filtrovaného vzduchu dodávaného turbodmychadlu. Čtyřvrstvá konstrukce hadice od Revo spolu s interním ocelovým drátem zvyšuje pevnost a brání kolapsu při vysokém podtlaku a teplotách motorového prostoru. Interní stupně Flush Fit od Revo vytvářejí hladký přechod mezi víkem od Revo a vstupem do turbodmychadla OE, což zajišťuje co nejhladší průtok vzduchu v rámci systému. Lesklý černý povrch s kontrolou kvality se přirozeně snoubí s motorem, neubírá nic z elegantní estetiky karbonového víka od Revo.
PŘIPOJENÍ DMYCHADLA OBRÁBĚNÉ STROJNĚ
Revo obráběné připojení pro dmychadlo umožňuje montáž na tovární hadici pro dmychadlo. Obráběné připojení replikuje tovární část nalezenou na nasávací hadici a bylo navrženo tak, aby se bezproblémově vešlo do hadice od Revo na továrním místě odvodu dmychadla. Přísná dodržování tolerancí během obrábění a kontrola kvality zajistí, že montáž obráběného připojení od Revo odpovídá továrnímu připojení přesně, což zajišťuje, že při recirkulaci nedochází ke ztrátě tlaku náporu a umožňuje tak dosažení maximálního výkonu nasávání.
VZDUCHOVÝ FILTR
Přiložený třístupňový pěnový náhradní panelový filtr od Revo zlepšuje průtok vzduchu oproti OEM papírovému filtru, aniž by snížil úroveň filtrace nasávaného vzduchu. Třístupňové filtry od Revo pracují velmi odlišně než běžné filtry z papíru nebo bavlněného plátna, zachytávají velké částice na vnější vrstvě a postupně filtrování jemnějších částic na vnitřních vrstvách, aby poskytovaly stejnou nebo lepší úroveň vzduchové filtrace ve srovnání s OEM papírovým filtrem, přičemž zároveň umožňují výrazně vyšší objemy filtrovaného vzduchu do vstupu. Galvanizovaná kovová síť podporuje filtrační médium třístupňového filtru od Revo, aby poskytovala požadovanou podporu proti extrémním a prodlouženým podtlakům, a vyrobený na zakázku pryžový horní plech se přímo vejde do spodního vzduchového boxu OE, poskytujíc trvanlivé a výkonné řešení pro filtrační vzduch.
VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny výrobky Revo jsou navrženy interně s využitím interní 3D tiskárny, 3D skeneru a nejnovějších programů CAD a CFD. Testování průtoku vzduchu bylo provedeno na plném OEM nasávacím systému EVO High Output a na sadě Revo Carbon Series Intake Kit ve třetí straně, nezávislém zařízení v kontrolovaném prostředí, aby byla data zajištěna spravedlivě.
PERFORMANCE DATA
Výsledky "bench" testování průtoku vzduchu ukazují průměrné snížení omezení kitu od Revo o 26,64 % v celém rozsahu průtoku vzduchu. Především na horním konci rozsahu testování průtoku vzduchu, kde je OEM systém nejvíce omezující, nabízí kit od Revo největší vylepšení a tam, kde běžně softwarové vylepšení odemyká dodatečný výkon (pomocí vyššího tlaku náporu/vyššího požadavku turbodmychadla na průtok vzduchu). Kit od Revo byl schopen přenášet přes 650 CFM při omezení 924,27 mmWG, což je o více než 50 CFM více než OEM systém při 600 CFM a výrazně vyšším omezení 1027,73 mmWG. Při maximálním objemu průtoku vzduchu OE 600 CFM snížil kit od Revo omezení o 24,86 % (772,23 mmWG vs. 1027,73 mmWG). Při objemu testování průtoku vzduchu 350 CFM kit od Revo poskytoval maximální snížení omezení v celém testu (snížení o 35,9 % – 214,47 mmWG vs. 334,6 mmWG), což jednoznačně dokazuje, jak kit od Revo předčí OE systém, zlepšuje průtok vzduchu do motoru EVO High Output a zvyšuje výkon vozidla.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.