Revo sání Audi S4/S5 B8 3.0TFSI
AUDI S4/S5 3.0 TFSI | REVO SÁNÍ
Systém Revo Open Cone zcela nahrazuje sériový přívod vzduchu. Spolu se zvýrazněním agresivního zvuku sání přináší i zvýšení výkonu v celém rozsahu otáček.
Kategorie: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi |
---|---|
Model automobilu Audi: | S4 B8, S5 B8 |
OTEVŘENÉ SÁNÍ
Systém sání vzduchu s otevřeným vzduchovým filtrem Revo pro motor 3.0 TFSI zlepšuje výkon a zvýrazňuje agresivní zvuk sání. Při zvyšování výkonu je potřeba zajistit, aby měl motor dostatečné množství čerstvého vzduchu, což tento systém dělá.
Pouze naše systémy sání vzduchu jsou speciálně navrženy tak, aby fungovaly v souladu se softwary Revo. Sání je navrženo tak, aby kompletně nahradilo vzduchový přívod vzduchu - airbox potrubí a filtr. Tato sada je dodávána s trubkou s keramickým povlakem, tepelným štítem, filtrem a uchycující sadou.
VÝHODY
- Zvýšení výkonu
- Zlepšená účinnost nasávaného vzduchu
- Keramický povlak
- Třístupňový pěnový filtr
- Snižuje teploty nasávaného vzduchu
SYSTÉM REVO VS SÉRIOVÉ SÁNÍ
Když začnete zvyšovat výkon, restriktivní sériové sáno nedostatečně zásobuje motor vzduchem, čímž mu nedovoluje využít maximální výkon. Revo Air Intake System odstraňuje tyto omezující prvky a zajišťuje plynulejší proudění vzduchu. Systémy otevřeného sání nahrazují vzduchový box a vytvářejí prostor pro tepelný štít, filtr a trubku s keramickým povlakem, která se připojuje přímo k tělesu škrticí klapky. Silikonové hadice Revo Flush Fit eliminují nežádoucí turbulence a zvyšují rychlost, kterou může proudit vzduch, což zajišťuje maximální výkon ve všech otáčkách.
POTRUBÍ
Sací potrubí Revo je navrženo tak, aby přímo nahradilo plastové Díly. Jednodílná hliníková sací trubka ohýbaná na trnu snižuje turbulence a vnitřní omezení proudění vzduchu. Díky tomu vzduch proudí rychleji.
KERAMICKÝ POVLAK
Sací potrubí Revo je potaženo keramickým povlakem Zircotec. Keramické povlaky působí jako tepelná bariéra, snižují přenos teploty z motorového prostoru do sacího potrubí a pomáhají udržovat nasávaný vzduch chladnější. Povlak také umožňuje rychlejší chlazení potrubí, což je důležité při zvyšování výkonu.
TEPELNÝ ŠTÍT
Sací systém je vybavený tepelným štítem, který zajišťuje, aby byl filtr je dobře izolován od vysokých teplot proudících od zahřátého motoru. Stínění je navrženo tak, aby maximalizovalo proudění vzduchu do filtru a zároveň omezilo přísun teplého vzduchu.
TŘÍVRSTVÝ VZDUCHOVÝ FILTR
Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Má hladké hliníkové hrdlo, které eliminuje nežádoucí turbulence. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení. Pěnové filtry Revo fungují tak, že zachycují částice nečistot v každé z naolejovaných pěnových vrstev. Ten se tak méně zanáší a prodlužuje servisní intervaly. Filtr jsme testovali v předním středisku pro testování motorů „Mira“. Při plném zatížení prachem bylo zjištěno, že pěnový filtr má stále účinnost 99,1 %, filtruje nečistoty až do 5 mikronů a zároveň nabízí nejmenší omezení pro proudění vzduchu.
VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny produkty Revo jsou navrženy interně a jsou důkladně testovány. Sání Revo umožňuje pracovat motoru a turbodmychadlu efektivněji. Nasává větší objem vzduchu a omezuje turbulence. Jak ukázalo měření, vede to ke zvýšení výkonu a točivého momentu.
Sání bylo pečlivě testováno. Proběhlo měření se softwarem Revo na sériovém přívodu vzduchu a otevřeném sání Revo
ÚDAJE O VÝKONU
Na Audi S5 3.0 TFSI B8.5 se softwarem Revo ECU, chladičem Revo Charge Cooler a upgradem kladky, byly provedeny testy. Výsledkem byl nárůst výkonu od 3900 do 6800 ot./min, sání Revo nabízí nárůst výkonu o 20 HP a točivého momentu o 9NM. Zvýšení průtoku vzduchu až o +16 kg/h zajišťuje zisk 27 HP při 6100 ot./min a 30 NM při 4600 ot./min.
SNÍŽENÍ TEPLOTY
Aby se ukázala účinnost keramického povlaku jako tepelné bariéry, byly na filtr a těleso škrticí klapky umístěny další teplotní senzory. Po 5 dyno cyklech byla maximální teplota nasávaného vzduchu o 25 % nižší. Souprava Revo dokázala udržet nižší teploty a také efektivně odvádět teplo.
DOSTUPNÉ PRO VOZIDLA
Výrobce | Model | Motor | Rok |
---|---|---|---|
Audi | S4(B8/8.5) | 3.0 TFSI | 2009 - 2016 |
Audi | S5(B8/8.5 | 3.0 TFSI | 2009 - 2016 |
Audi | Q5 | 3.0 TFSI | 2013 - 2017 |
Audi | SQ52 | 3.0 TFSI | 2013 - 2007 |
Informace:
- Snadná výměna za sériový díl
Pro více informací nás kontaktujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.