Revo OEM+ sání Octavia 4 RS / Golf 8 GTI / Cupra Leon 4 2.0TSI 180KW
Získejte výhody vysokého výkonu bez kompromisů. Motorový prostor zůstane vizuálně beze změn. Systém sání vzduchu Revo OEM+ využívá původní vzduchový box a nahrazuje jen části omezující hladký průtok vzduchu. Je navržený tak, aby omezoval turbulence a zlepšoval proudění vzduchu.
Kategorie: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Škoda |
---|---|
Model automobilu Škoda: | Octavia 4 RS |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 8 GTI |
REVO OEM+ AIR INTAKE SYSTEM
MQB 2.0T EA888 EVO
Získejte výhody vysokého výkonu bez kompromisů. Motorový prostor zůstane vizuálně beze změn. Systém sání vzduchu Revo OEM+ využívá původní vzduchový box a nahrazuje jen části omezující hladký průtok vzduchu. Je navržený tak, aby omezoval turbulence a zlepšoval proudění vzduchu.
Tento upgrade zahrnuje pěnový filtr Revo, silikonovou hadici a upravený vstup do turbodmychadla. Vše je navrženo tak, aby byly omezeny turbulence a zlepšilo se celkové proudění vzduchu. To zajišťuje maximální výkon ve všech otáčkách.
VÝHODY
- Zvýšení výkonu
- Zlepšení proudění vzduchu až o 48%
- Třívrstvý pěnový filtr
- Silikonová hadice
- Snadná montáž
TURBOCHARGER INLET
Nový vstup do turbodmychadla perfektně pasuje na originální části. Zajišťuje hladší průchod vzduchu bez sebemenšího omezení. Taky eliminuje turbulence vzduchu ve spojových částech.
VZDUCHOVÝ FILTR
Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení.
SILIKONOVÁ HADICE
Při vylepšování proudění vzduchu nebyl opomenutý žádný detail. Sériová plastová hadice je nahrazena silikonovou, která snižuje turbulence vzduchu a zvyšuje objem a rychlost proudění nasávaného vzduchu. Čtyřvrstvá konstrukce zvyšuje pevnost. Nárůst vnitřního objemu je 36%.
VÝVOJ
RYCHLOST PROUDĚNÍ VZDUCHU
Důležitým aspektem při zvyšování výkonu bylo zvýšení rychlosti přívodu vzduchu. Při rychlejším dodávání vzduchu se ho dostane více k turbodmychadlu, což umožňuje dosahovat lepších výkonů. Cesta k turbodmychadlu je nyní přímější a neomezují ji žádné hrubé spoje, které by způsobovaly nežádoucí turbulence.
PROUDĚNÍ VZDUCHU
Tento graf porovnává proudění vzduchu u sériového dílu v porovnání se sadou Revo. Systém Revo má mnohem menší omezení pro proudění vzduchu, a to téměř o 20%.
URČENO PRO VOZIDLA
Výrobce | Model | Motor | Kód motoru | Rok |
---|---|---|---|---|
Audi | Q3 (F3) | 45 TFSI | DNPA | 2019 onwards |
Audi | TT (FV) | 45 TFSI | DNPA | 2021 onwards |
Cupra | Leon (KL) | 2.0 TFSI | DNPA | 2020 onwards |
SEAT | Tarraco (KN) | 2.0 TFSI | DNPA | 2021 onwards |
SEAT | Formentor | 2.0 TFSI | DNPA | 2021 onwards |
Skoda | Octavia (NX) | 2.0 TFSI | DNPA | 2020 onwards |
VW | Golf GTI (MK8) | 2.0 TFSI | DNPA/DRNA | 2020 onwards |
VW | Tiguan (AD/AX) | 2.0 TFSI | DNPA | 2021 onwards |
INFORMACE
- Snadná instalace
- Zůstává sériový airbox
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.