Revo MQB 1.8/2.0TSI otevřené sání
Revo Open Cone Systems kompletně nahrazuje sériové sání. Spolu se zvýrazněním zvukového projevu zajišťuje přívod většího objemu vzduchu do motoru. Napomáhá tak dosažení vyšších výkonů, otáček a zlepšuje reakce na plynový pedál.
Kategorie: | Sportovní sání a vzduchové filtry do Seat |
---|---|
Model automobilu Audi: | A3 8V, S3 8V, TT 8S, TTS 8S |
Model automobilu Seat: | Leon Cupra 5F, Leon FR 5F |
Model automobilu Škoda: | Octavia 3 RS, Superb 3 |
Model automobilu Volkswagen: | Golf 7 GTI, Golf 7 R |
REVO OPEN CONE AIR INTAKE SYSTEM
Během vývoje našeho softwaru motoru jsme vyzkoušeli nespočet různých sání. Zaznamenali jsme nedostatek vysoce kvalitních produktů, které by splňovaly naše požadavky. Proto jsme ve spolupráci s největšími jmény v oboru vytvořili otevřené sání Revo, které nabízí jeden z největších průtoků vzduchu na trhu.
Design je navržený tak, aby se vzduch k motoru dostal co nejrychleji a zároveň omezoval nežádoucí turbulence. Výsledkem je, že motor má vždy dostatek vzduchu k tomu, aby mohl běžet na maximální výkon, a to v kompletním spektru otáček. Bonusovým účinkem je zvýraznění zvukového projevu a zrychlení reakce na plynový pedál.
KEY FEATURES
- Zvýšený výkonu a točivého momentu (+ 12 koní a 23 Nm)
- Zvýšená účinnost
- Třívrstvý pěnový filtr
- Přímá výměna
Sériové sání vs Revo sání
Sériový systém sání funguje efektivně na sériovém vozidle. Se zvyšováním výkonu však začne být rychle velmi omezujícím prvkem. Zajištění dostatečného objemu vzduchu pro motor je jednou z nejdůležitějších částí při úpravách. Otevřené sání je tou nejefektivnější cestou, jak toho dosáhnout.
SILIKONOVÁ HADICE
Silikonová hadice obsažená v sadě je vyrobena z vysoce kvalitního silikonu pro automobily. Je speciálně navržena tak, aby zajišťovala hladký průchod vzduchu a minimální turbulence. Přívod k turbu byl vyroben tak, aby přesně pasoval na motory 1.8 a 2.0 TSI.
VSTUP DO TURBODMYCHADLA
Vstup Revo do turbodmychadla IS20/IS38 nahrazuje omezující sériový díl, čímž eliminuje nežádoucí turbulence. Vstupní otvor z hliníku přesně zapadá do originálního systému za pomocí pojistných jazýčků a integrovaných O-kroužků. Téměř dvojnásobná plocha průřezu a hladká vnitřní část zajišťuje zklidnění přiváděného vzduchu, díky čemuž se k turbodmychadlu dostává rovnoměrně a bez turbulencí.
TEPELNÝ ŠTÍT
Sací systém je vybavený tepelným štítem, který zajišťuje, aby byl filtr je dobře izolován od vysokých teplot proudících od zahřátého motoru. Stínění je navrženo tak, aby maximalizovalo proudění vzduchu do filtru a zároveň omezilo přísun teplého vzduchu.
TŘÍVRSTVÝ PĚNOVÝ FILTR
Sací systém může být jen tak dobrý, jak dobrý je jeho filtr. Tato sada je dodávána s osvědčeným třívrstvým pěnovým filtrem Revo s povrchem, který je podpořen galvanizovanou síťovinou s epoxidovým povlakem. Jeho povrch má obsah 857 cm². Tělo má průměr 180 milimetrů. Má hladké hliníkové hrdlo, které eliminuje nežádoucí turbulence. Filtry Revo fungují jinak než papírové nebo bavlněné filtry, které zachycují nežádoucí částice pouze na vnější vrstvě, čímž brzy začnou způsobovat omezení.
VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny produkty Revo jsou navrženy interně a jsou důkladně testovány. Sání Revo umožňuje pracovat motoru a turbodmychadlu efektivněji. Nasává větší objem vzduchu a omezuje turbulence. Jak ukázalo měření, vede to ke zvýšení výkonu a točivého momentu.
ÚDAJE O VÝKONU
Byly provedeny testy back-to-back systému Revo. Byl namontován na Audi S3 (model 310 koní) se softwarem Revo ECU, Revo Intercoolerem, Revo Charge & Throttle Pipes a Revo Downpipe. Výsledky ukazují zlepšení v celém rozsahu otáček. Sání Revo přidává průměrně výkon 12 koní a točivý moment 18 Nm oproti sériovému systému (v celém rozsahu otáček). Zvýšený průtok vzduchu také přináší působivé zvýšení výkonu v nejvyšších otáčkách (+19 koní při 6000 ot./min a +55 Nm při 2400 ot./min.).
PROUDĚNÍ VZDUCHU
Pro vyhodnocení účinnosti byl Revo systém pečlivě testován. Byl měřen plnicí tlak a bylo vidět zvýšení plnicího tlaku hlavně v horní části otáček, což potvrzuje i graf. Zvýšil se i objem nasávaného vzduchu a jeho rychlost průtoku.
NABÍDKA
Výrobce | Model | Motor | Rok |
---|---|---|---|
Audi | A3 (8V) | 1.8 / 2.0 TFSI | 12 - |
Audi | S3 (8V)/td> | 2.0 TFSI | 12 - |
Audi | TT (MK3) | 2.0 TFSI | 15 - |
Audi | TTS (MK3) | 2.0 TFSI | 15 - |
Seat | Leon (MK3) | 1.8 / 2.0 TSI | 12 - |
Seat | Leon Cupra | 2.0 TSI | 12 - |
Skoda | Octavia (MK3) | 1.8 / 2.0 TFSI | 12 - |
Skoda | Superb | 2.0 TSI | 15 - |
Volkswagen | Golf (MK7) | 2.0 TSI GTI | 14 - |
Volkswagen | Golf (MK7) | 2.0 TSI R | 14 - |
Volkswagen | Golf (MK7) | 1.8 TSI | 12 - |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.