Revo intercooler a tlakové vedení Audi B9 3.0TSI S4/S5
Pouze opravdoví řidiči vědí, že čím je vzduch chladnější, tím vyšších výkonů lze dosáhnout. Mezichladiče Revo výrazně zlepšují schopnost vašeho vozidla ochlazovat vzduch. Zvětšený objem a povrch, tyčové/deskové jádro, koncové nádrže speciálně navržené pro podporu rovnoměrného proudění vzduchu, to vše hraje roli při snižování teplot, aniž by to negativně ovlivnilo tlak a odezvu na plyn.
Kategorie: | Vše pro zvýšení výkonu automobilu |
---|---|
Model automobilu Audi: | S4 B9, S5 B9 |
REVO 3.0 TFSI INTERCOOLER
Mezichladič Revo Intercooler využívá jedinečné konstrukční prvky ke snížení teploty nasávaného vzduchu a minimalizaci poklesu tlaku. Tím umožňuje motoru produkovat působivý výkon a točivý moment s pomocí softwaru Revo. Unikátní tvar koncových nádrží zlepšuje proudění vzduchu a zamazuje jeho turbulencím. Tím mimo jiné zlepšuje chlazení vzduchu a usnadňuje přístup k vyšším výkonům v celém rozsahu otáček.
Sériový mezichladič je omezujícím dílem, což bylo zjevné hned během prvního testování. Revo intercooler byl navržen tak, aby pracoval lépe v každém ohledu za všech podmínek. Objem jádra se zvětšil o 90% a celková plocha povrchu vzrostla o působivých 140%.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
- Jedinečný design ráda
- Koncové nádrže se speciální vnitřní úpravou
- Přímá náhrada za originální díl
- 140% zvětšení plochy povrchu
- O 90% větší objem jádra
OBSAH SADY
- Revo Intercooler
- Revo montážní sada
ZVÝŠENÝ OBJEM
Revo Intercooler byl postaven na jednoduchém principu: vytvořit chladič, který bude splňovat nejnáročnější požadavky při zvyšování výkonu motoru ve spolupráci se softwarem Revo. Revo intercooler má mnohem větší objem jádra, čímž zefektivňuje chlazení většího objemu přiváděného vzduchu.
JÁDRO
Tyčové a deskové jádro bylo navrženo pro maximalizaci účinnosti přenosu tepla. Minimalizován byl i pokles tlaku, a to díky omezení turbulencím proudícího vzduchu. Revo intercooler má také jedinečnou geometrii žebrování pro maximalizaci chlazení.
DESIGN
Nový design jádra a jedinečná konstrukce se čtyřmi žebry výrazně zvyšují kapacitu plochy až o 25% (proti dvěma žebrům). Okolo proudící vzduch je zpomalován, díky čemuž lépe odvádí teplo. Vnitřní žebrování vytváří větší plochu pro efektivnější chlazení. Snížením odporu se minimalizuje pokles tlaku.
DESIGN KONCOVÝCH NÁDRŽÍ
Tvar koncové nádrže Revo je navržen tak, aby zachovával největší možnou plochu průřezu. Ve spojení se speciální vnitřní povrchovou úpravou je umožněno hladké proudění vzduchu bez rušivých turbulencí. Koncové nádrže hrají důležitou roli při udržování tlaku v soustavě.
DRŽÁKY
Aby byla zajištěna precizní montáž, Revo nabízí laserem řezané horní a spodní držáky pro přesné upevnění mezichladiče. Aby se zabránilo nežádoucím pohybům většího mezichladiče, musely být použity i horní držáky.
VÝZKUM A VÝVOJ
Mezichladič Revo minimalizuje turbulence, zároveň maximalizuje odvod tepla, zajišťuje chladnější teploty vzduchu a minimalizuje pokles tlaku. To pomáhá dosahovat vyššího výkonu a točivého momentu v širokém spektru otáček.
Intercooler byl pečlivě testován a porovnáván se sériovým dílem. Testování proběhlo na stejném vozidle se softwarem Revo Stage 1 a systémem sání Revo.
VÝKONY
Celkem proběhly čtyři komplexní testy obou intercoolerů, aby se zjistila funkčnost za různých teplotních podmínek. Sériový mezichladič má problém s konzistentností a nezvládl efektivně snižovat teplotu vzduchu. Maximální zisky výkonu a točivého momentu byly +9 HP a +25NM spolu se zvýšením těchto hodnot v celém spektru otáček.
VSTUPNÍ TEPLOTA
Údaje o teplotě byly měřeny před vstupem do intercooleru. Díky tomu lze zajistit přesně měření, testování a porovnávání mezichladičů. I při vyšších vstupních teplotách (v průměru o 8.75 stupňů) do Revo intercooleru bylo dosaženo výraznějšího snížení výstupních teplot oproti sériovému dílu.
VÝSTUPNÍ TEPLOTA
Toto je hlavní graf, který ilustruje zvýšený chladicí výkon mezichladiče Revo a sériového mezichladičve ve všech čtyřech testech. Revo Intercooler byl schopen projít všemi testy bez ztráty výkonu. Maximální rozdíl výstupních teplot byl až 47ºC.
POKLES TLAKU
Pokles tlaku je důležitým faktorem při výběru mezichladiče. Revo intercooler díky koncovým nádržím zajišťuje rovnoměrnou distribuci vzduchu přes jádro. Tento graf ukazuje, že i při velkém rozdílu ve velikosti jádra dochází k poklesu tlaku pouze o 0.03 psi ve srovnání se sériovým dílem. To zajišťuje rychlou odezvu na plyn a zmenšuje prodlevu turbodmychadla. Můžete očekávat, že vaše vozidlo bude na plyn reagovat stále stejně rychle, ale s vylepšením chlazením a vyššími výkony.
REVO 3.0 TFSI INTERCOOLER PIPE UPGRADE
Souprava Revo Intercooler Pipe Upgrade pomáhá nejen zvyšovat výkon, ale zároveň zajišťuje rychlou odezvu na plynový pedál. Toto tlakové vedení se vyznačuje větším vnitřním průměrem a hladším vnitřním povrchem, který zajišťuje rychlejší průtok většího množství vzduchu. Díky tomu lze využít plný potenciál při úpravách motoru.
KLÍČOVÉ VLASTNOSTI
- Větší vnitřní průměr
- Hladší proudění vzduchu
- 16% nárůst objemu
- Zvýšení výkonu
- CNC obrobený nástavec pro snímač tlaku/teploty
SADA OBSAHUJE
- Revo throttle pipe (potrubí)
- Revo throttle pipe silicone pipes (silikonové potrubí)
- Revo charge hose (hadice)
- Hose clamps (spony)
CHARGE HOSE
Hladká silikonová hadice vyrobená na zakázku. Navržená tak, aby nahradila sériový díl. Má větší průměr v ohybu, který zajišťuje hladší proudění vzduchu do mezichladiče. Díl pasuje na sériový díl i Revo intercooler.
THROTTLE PIPE
Větší než sériový díl, vyrobený z tvrdého ohýbaného hliníku a silikonových hadic. Objem byl zvětšen o 16%. Vyztužené silikonové hadice jsou odolné proti oleji a snižují odpor v přechodech mezi jednotlivými díly. Tato část obsahuje CNC obrobený nástavec pro umístění senzoru tlaku/teploty, který byl vyroben přesně pro sériový snímač.
SILICONE HOSES
Stejně jako všechny ostatní části, tak i tyto hadice jsou vyrobeny z vyztuženého silikonu vysoce odolného vůči oleji. Tyto hadice se skládají minimálně z 4 vrstev. To zajišťuje nejen zlepšený průtok vzduchu, ale i prodlužuje jejich životnost a zamezuje degradaci při kontaktu s olejem.
VÝZKUM A VÝVOJ
Všechny produkty Revo jsou navrženy interně pomocí nejnovějších technologií. Použitý je 3D tisk, CAD a CFD. Každý produkt je přísně testován na výkonnostní brzdě. Toto potrubí zajišťuje větší přísun vzduchu bez turbulencí, čímž zefektivňuje práci turbodmychadla. Výsledkem je vyšší výkon i točivý moment, zejména ve středním spektru otáček, jak bylo zjištěno během rozsáhlých testů.
VÝKONY
Testování sériového potrubí i upraveného systému proběhlo na Audi S4 B9 3.0 TFSI, které bylo vybaveno mezichladičem Revo, softwarem Revo Stage 1 a systémem sání vzduchu Revo Carbon Series. Rozdíl byl 4 koně a 8 Nm.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.