Racingline silikonová sací hadice pro vozy VW/Audi/Seat/Škoda s motory 2.0 TSI s MAF senzorem

Racingline silikonová hadice vedení vzduchu k turbodmychadlu zajišťuje zcela hladké proudění vzduchu mezi sáním a turbodmychadlem a je perfektním doplňkem sání Racingline R600.

na skladě (1 ks)
Kód: 700626
Značka: Racingline
3 222 Kč
Kategorie: Sportovní sání a vzduchové filtry do Audi
Kód: VWR12G7R602ITBLA

Vysoce průchozí silikonová sací hadice Racingline Performance je určena pro vozy platformy MQB s motory 2.0 TSI 190 k (EA888 Gen.3B). Jejím použitím zajistíte lepší přívod vzduchu k turbodmychadlu a je perfektním doplňkem sportovního kitu sání Racingline R600. Použít ji ale můžete také v kombinaci se sériovým airboxem.

Silikonová sací hadice je určena pro vozy:

  • VW Polo 6 GTI 2.0 TSI AW 2017+
  • VW T-Roc 2.0 TSI 190 k 2017+
  • VW Arteon 2.0 TSI 190 k 2017+
  • Audi A1 40TSI 2.0 TSI 2019+
  • Audi A3 40TFSI 2.0 TSI 190 k 2016-2020
  • Audi TT 40TFSI 2.0 TSI 197 k 2018+
  • Audi Q2 40TFSI 2.0 TSI 190 k 2017+
  • Audi Q3 40TFSI 2.0 TSI 190 k 2018+
  • Seat Leon III 2.0 TSI 190 k 5F 2018+
  • Seat Ateca 2.0 TSI 190 k 2017+
  • Seat Tarraco 2.0 TSI 190 k 2018+
  • Škoda Octavia III 2.0 TSI 190 k 5E 2017-2020
  • Škoda Karoq 2.0 TSI 190 k 2018+

 

> Jednoduchá instalace spočívá v jednoduché výměně za originální restriktivní plastové vedení mezi airboxem a vstupem do turbodmychadla. Samotná montáž hadice nezabere déle než 10 minut.

 

> Vysocekvalitní vícevrstvý silikon zajišťuje nejen lepčí proudění vzduchu do turbodmychadla, ale také umožňuje vzájemný pohyb mezi motorem a airboxem.

 

> Průchodnost vzduchu byla pečlivě měřena a byl zaznamenán výrazný nárůst průchodnosti vzduchu, který je navíc umocněm, pokud je hadice použita v kombinaci se sportovním kitem sání Racingline Performance R600.
 

Nejste si jistí, že Váš je Váš vůz vybaven motorem EA888 Gen.3B s MAF senzorem? Na obrázku níže tento motor uvidíte s vyznačeným MAF senzorem a související elektroinstalací. Tyto koncernové motory, jejichž výkon se pohybuje zpravidla kolem 190 k, jsou čím dál oblíbenější a používanější napříč nabídkou koncernových vozů VW / Audi / Seat / Škoda. Tyto motory vyžadují specifické sportovní sání R600 a jemu odpovídající silikonovou hadici vedení vzduchu k turbu.

Ukázka motoru 2.0 TSI s MAF senzorem

    Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

    Nevyplňujte toto pole: