Dalo by se říct, že tento projekt jsme si dali pod stromeček. A ne nám, ale jeho majiteli Romanovi. Jeho RSo u nás prošlo neskutečným upgradem. Na začátku roku jsme ho přestavěli na Stage 3 s použitím IS38 turbodmychadla známého ze silnějších 2.0TSI. Romanovi to nicméně bylo málo a moc dobře věděl, že s hybridními turbodmychadly máme bohaté zkušenosti. Touha po Stage 4 byla silnější a my jsme se pustili do práce. Samotný Stage 3 upgrade je již solidně podpořen hardwarem jako intercooler, boost pipes nebo sáním. Stage 4 navíc přidává hybridní turbodmychadlo, upgrade palivové soustavy jak na motoru tak v nádrži. Opomenuty nebyly ani vstřikovače a nebo oil catch can systém.
Výsledný změřený výkon systémem Insoric je 486PS/590Nm, což je bezpečné maximum pro sériový motor.
Seznam úprav je následující:
✅ RSR500 hybridní turbodmychadlo + software řídící jednotky
✅ Revo carbonové sání s nátrubkem pro hybridní turbodmychdlo
✅ Větší vstřikovače
✅ Revo intercooler
✅ Revo boost pipes kit
✅ RSR spojková sada
✅ Scoprion decat downpipe
✅ Wavetrac samosvorný diferenciál
✅ VIS Motorsport upgrade palivové pumpy HPFP
✅ Revo upgrade palivové pumpy LPFP
✅ Leyo motorsport oil catch can
✅ Leyo motorsport středící kit nápravnice
✅ Leyo motorsport podvozkové rozpěry
✅ Superpro silentbloky předních ramen
✅ Revo RV019 kola
✅ ST Suspensions sada stabilizátorů
✅ ST Suspensions XA stavitelný podvozek
✅ Clubsport S upgrade předních brzd
✅ IE zesílené řazení
Foto: SDLCK PHT