Odstraňovač silniční soli Carbon Collective Elixir Salt Remover Concentrate
Sůl urychluje korozi a způsobuje korozi součástí podvozku a zavěšení kol. Elixir Salt Remover neutralizuje silniční sůl, pomáhá minimalizovat korozi a prodlužuje tím tak životnost vašeho vozidla. Elixir Salt Remover je pěnivé předmytí s nízkým pH, speciálně vyvinuté k odstranění zrnité silniční soli, písku a anorganického silničního filmu. Pěnivá povaha čističe umožňuje delší dobu působení, rozkládá sůl a další nečistoty v průběhu času, nebo umožňuje povrch čistit pomocí štětce (tam, kde je to potřeba) a dále odstranit usazené nečistoty. Odstraňovač soli je speciálně navržen tak, aby odstranil navázané krystalické částice soli z povrchu, které by jinak nebyly odstraněny běžným mycím procesem nebo použitím běžných čisticích prostředků. Silniční sůl reaguje s organickými molekulami, jako jsou paliva, olej a dalšími anorganickými molekulami z vozovky, vytváří povlak na povrchu vozidla, a proto je nutné použít tento cílený odstraňovač soli. Zatímco sůl lze rozpustit ve vodě, spojená zrnka soli nelze snadno odstranit tlakovým mytím nebo samotným ručním mytím, dokonce i dlouhodobé ponoření do vody odstraní pouze malé procento navázaných částic soli. Elixír by měl být začleněn do vašeho mycího procesu jako dvoukroková fáze předmytí, a to hlavně v zimním období. Spodní těsnění na klasických autech časem zkřehne, praská a odkryje nechráněný kovový povrch, a to je místo, kde sůl a voda způsobují problém, pronikají do prasklin a urychlují rezavění. Starší vozy jsou na to obzvláště náchylné, protože nemají pozinkovanou karoserii z továrny.
Kategorie: | MYTÍ A DEKONTAMINACE LAKU |
---|
Hlavní vlastnosti
- Odstraňovač soli z karoserie a podvozku.
- Koncentrát.
- Pěnivý produkt, funguje delší čas.
- Odstraňuje částečky soli, které bežným mytím nikdy zcela neodstraníte.
- Objem 1 litr.
Ředění
Hloubkové čištění před aplikací ochrany:
- Přes rozprašovací láhev: 150 ml a 850 ml vody - pH 4,5
- Přes Snow Foam Lance: 200 ml a 800 ml vody - pH 6,5
Běžná údržba
- Přes rozprašovací láhev: 100 ml a 900 ml vody - pH 6,0
- Přes Snow Foam Lance: 100 ml a 900 ml vody - pH 6,7
- Přes hadicový adaptér: čistý - pH 6,5
Hladiny pH při různých ředěních
Namíchaný v lahvičce s rozprašovačem
- 50 ml a 950 ml vody = pH 6,1
- 100 ml a 900 ml vody = pH 6,0
- 150 ml rozprašovač a 850 ml vody = pH 4,3
- 200 ml a 800 ml vody = pH 3,9
- 250 ml a 750 ml vody = pH 3,8
Sněhová pěna pomocí napěňovače (10 l za minutu)
- 50 ml a 950 ml vody = pH 7,1
- 100 ml a 900 ml vody = pH 6,7
- 150 ml rozprašovač a 850 ml vody = pH 6,6
- 200 ml a 800 ml vody = pH 6,5
- 250 ml a 750 ml vody = pH 6,3
Přes hadicový aplikátor
- Čistý = pH 6,8
Nízké pH je ideální pro odstranění usazenin zrnité soli a anorganického silničního filmu.
Jak používat
- Před použitím je třeba karoserie namočit.
- Zvolte správný poměr ředění.
- Při práci používejte gumové rukavice
- Při prvním použití doporučujeme silnější ředění, aby se odstranila jakákoli dlouhodobá usazenina soli.
- Rozhodněte se, jakým způsobem budete aplikovat: v lahvi s rozprašovačem, pomocí wapky a napěnovače nebo přes hadicový adaptér.
- Nejprve naneste Elixir Salt Remover k odstranění silniční soli, anorganického silničního filmu a zvedání těžkých nečistot.
- Aplikujte na spodní polovinu vozidla, na podběhy a podvozek.
- Nechte 10 minut působit, opláchněte, dokud voda nevyteče čirá.
- Po vyčištění lze podvozek ochránit voskem na podvozky
- Po tlakovém mytí nebo opláchnutí Elixíru použijte sněhovou pěnu Ultimus nebo Ultimus+ k neutralizaci všech zbývajících chemikálií z kroku 1, čímž vytvoříte téměř neutrální stékání vody a odstraníte zbylé nečistoty.
- Je důležité se ujistit, že jste také co nejdůkladněji vyčistili podvozek a součásti podvozku, nános soli je zde obvykle koncentrovanější a může se velmi snadno skrývat mezi mezerami v panelech nebo součástmi podvozku, což urychluje korozi.
- Elixir Salt Remover Concentrate může být aplikován několika způsoby - zředěn ve spreji, aplikován pomocí sněhové pěny nebo hadicového adaptéru.
- Nedovolte, aby Elixir na povrchu zaschnul!
- Pracujte na chladné karoserii a mimo přímé sluneční paprsky!
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.