JE Pistons Ultra Series kované písty Audi MISC R5 TFSI 20V - výprodej

Ultra Series Audi 2.5L TFSI sada pístů – průměr 82,50 mm – zdvih 1,165 palce, objem -7,50cm³.

Skladem (>1 ks)
Kód: 367846
Značka: JE Pistons
34 455 Kč –11 % 30 456 Kč
JEP Piston 73 007 LEF 2000x2000
34 455 Kč –11 %

JE Ultra, Audi, 2.5L TFSI TT RS 20V, 3.248 in. Bore, 9.50:1, Inverted Dome/Dish, 5 Cyl. Piston Kit

Sada pístů Ultra Series od JE je nejsilnější a plně vybavená sada pístů.

Nabízena pro širokou škálu importních a sportovních kompaktních aplikací od 2JZ po 4G63 a od Audi po BMW. Písty Ultra Series mají patentovanou technologii foringu s orientovaným zrním, která poskytuje extrémní pevnost v tahu, ideální pro vysoké tlaky válců při stavbách motorů s přídavným výkonem.

Vybaveny vlastnostmi na míru, včetně tepelně izolační vrstvy na korunce, povlaku na sukních, plynových portů a dalších, jsou písty Ultra Series ideální volbou pro váš motor s vysokým přídavným tlakem.

  • Navrženo pro výkon: Každá vlastnost na pístech Ultra Series je optimalizována pro vysokovýkonné závodní motory. Technologie orientovaného zrní: Exkluzivně dostupná u pístů JE Ultra Series, tato patentovaná vnitřní technologie foringu maximalizuje tahovou pevnost, aby odolala stresům vysokovýkonného prostředí motoru.
  • Povlak na sukních: Sníží tření a opotřebení pístových sukní a stěn válců a zároveň sníží provozní hluk, zejména při studeném startu.
  • Tepelně izolační vrstva na korunce: Tento keramický povlak odráží teplo do spalovací komory, snižuje teploty koruny pístu a zlepšuje odvádění výfukových plynů.
  • Vysokopevnostní hřídelové pery: Kvalitní tlustostěnné hřídelové pery jsou vyrobeny společností Trend Performance ve Spojených státech a jsou navrženy pro nároky na vysokovýkonné/přídavné motory.
  • Laterální plynové porty: Pomáhají udržovat těsnost prstence, který produkuje výkon, u horního stlačovacího prstence, i při vysokých otáčkách a vysokém přídavném tlaku.
  • Optimalizované mazání pístních per: Vylepšené vlastnosti mazání per udržují mazání pery, vrtání per a malého konce pro snížení tepla, tření a opotřebení.
  • Stejně jako všechny produkty JE Pistons jsou i písty Ultra Series vyrobeny 100% v USA.

Specifikace:

  • Hlava válce: R5 TFSI 20V
  • Průměr vrtání: 82,50 MM
  • Typ hlavy pístu: Dish
  • Výška stlačení: 1,165 IN
  • Objem pístu: -7,50 CC
  • Materiál pístu: 2618
  • Typ kování: FSR
  • Průměrná hmotnost pístu: 301 GR
  • Sada kroužků v ceně: Ano
  • Tloušťka horního stlačovacího prstence: 0,0395 IN
  • Tloušťka druhého stlačovacího prstence: 0,0480 IN
  • Tloušťka olejového kroužku: 0,111 IN
  • Materiál zápěstí: 9310 Niklová uhlíková ocelová slitina
  • Délka zápěstí: 2,250 IN
  • Tloušťka stěny zápěstí: 0,230 IN
  • Detail motoru: 2,5L TFSI TT RS 20V

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Původ toho, co dnes známe jako JE Pistons, lze vysledovat až do roku 1912 a litérny Williama Jahna staršího a jeho společnosti W.H. Jahns v Los Angeles. S použitím sloganu „Nic než písty“ společnost W.H. Jahns vyráběla písty a poločištěné písty až do roku 1948, kdy Jahns starší odešel do důchodu. Mezitím Jahnsův syn, William "Strýček Bill" Jahns mladší, založil a od roku 1947 pracoval na své společnosti Jahns’ Racing Pistons. Brzy poté se podnik přejmenoval na Jahns’ Engineering Pistons a nakonec byl zkrácen na JE Pistons.

Během následujících let se technologie JE Pistons vyvíjela, od ovládnutí lití v 60. letech po výzkum a implementaci forgační technologie v 70. letech. Číselně řízené (NC) stroje byly zavedeny do výroby na začátku 80. let, což rychle vedlo k používání strojů s počítačem řízeným číslem (CNC) a vlastního programu na návrh a obrábění pístů v polovině 80. let.

JE Pistons nadále vyvíjí své výrobní procesy a v současné době nabízí závodní písty buď přímo ze skladu, nebo plně vlastní. Všechny písty JE jsou navrženy, kovány a obráběny vlastními silami, což umožňuje kontrolu nad každým krokem procesu výroby pístu. Více než 7 desetiletí zkušeností JE v závodním sportu vedlo k nabídce prémiových závodních prvků, včetně plné konstrukce z plechu, elektrolytické niklové (EN) úpravy a speciálních povlaků.