Intercoolery a vedení do Škoda

Intercooler či celé kity do automobilů Škoda jsou nejlepší volbou, pokud jde o zvýšení výkonu motoru a dosažení nízké teploty sání. Intercoolery jsou zpravidla opatřeny antikorozním ochranným povlakem s dokonalým charakterem odvádění tepla. Výsledkem jsou vynikající chladicí vlastnosti a mnohem menší pokles tlaku než s standardním mezichladičem. I přes své velikosti jsou hmotnosti celých intercoolerů minimální.

Cena

1159027900
11159027900

Značky

Model automobilu Škoda

Vymazat filtry

Položek k zobrazení: 6
BIG 340 3 S 1
Tip
27 900 Kč

Zvyšte výkon svého AUDI SEAT SKODA VW 1.8/2.0 TSI (MQB) s do88 BigPack! Obsahuje větší intercooler a sadu potrubí, zajišťuje o 99% větší objem jádra a o 36% vyšší průtok vzduchu...

BIG-340-3-S
ICM 300 S 1
Tip
18 900 Kč

do88 Performance intercooler pro 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB) vozy nabízí až 99% větší objem jádra, lepší chlazení a snadnou instalaci bez úprav. Kompletní montážní sada je součástí...

ICM-300-S
TR 340 do88 3 S 1
Tip
11 590 Kč

Výkonná sada tlakových potrubí do88 pro AUDI, SEAT, SKODA, VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB) s o 30 % vyšším průtokem vzduchu. Silikonové hadice odolné vůči vysokým teplotám a tlaku,...

TR-340-DO88-3-S
Revo zesílené tlakové vedení 2.0 TSI MQB
13 219 Kč

Revo Intercooler Pipe Upgrade napomáhá výraznému zvýšení výkonu a točivého momentu. Snižuje odpor a turbulence, čímž zlepšuje vedení vzduchu a zvyšuje jeho množství. Díky tomu...

RV581M900101
WC 320 1
Tip
13 490 Kč

do88 výkonný chladič pro Audi, Seat, Škoda a VW s motory 1.8 TSI / 2.0 TSI nabízí o 28 % větší objem jádra, trojitý průchod a dvojřadé jádro s tloušťkou 42 mm pro maximální...

WC-442
Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB/MQB Evo
28 654 Kč –10 %
25 780 Kč

Čím chladnější je nasávaný vzduch, tím více výkonu je motor schopen produkovat. Revo intercooler výrazně zlepšuje schopnost ochlazovat vzduch vycházející z turbodmychadla. Tento...

RV581M100101
6 položek celkem

Co je to Intercooler? Mezichladič palivové směsi. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost vzduchu přispívajícího k shoření větší dávky paliva a tedy k vyššímu výkonu motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také oddaluje riziko samovznícení paliva předtím, než je zapálí jiskra zapalovací svíčky.