Intercoolery a vedení do Škoda

Intercooler či celé kity do automobilů Škoda jsou nejlepší volbou, pokud jde o zvýšení výkonu motoru a dosažení nízké teploty sání. Intercoolery jsou zpravidla opatřeny antikorozním ochranným povlakem s dokonalým charakterem odvádění tepla. Výsledkem jsou vynikající chladicí vlastnosti a mnohem menší pokles tlaku než s standardním mezichladičem. I přes své velikosti jsou hmotnosti celých intercoolerů minimální.

Cena

487231900
1487231900

Značky

Model automobilu Škoda

Položek k zobrazení: 22
BIG 340 3 S 1
Tip
27 900 Kč

Zvyšte výkon svého AUDI SEAT SKODA VW 1.8/2.0 TSI (MQB) s do88 BigPack! Obsahuje větší intercooler a sadu potrubí, zajišťuje o 99% větší objem jádra a o 36% vyšší průtok vzduchu...

BIG-340-3-S
ICM 300 S 1
Tip
18 900 Kč

do88 Performance intercooler pro 1.8 TSI / 2.0 TSI (MQB) vozy nabízí až 99% větší objem jádra, lepší chlazení a snadnou instalaci bez úprav. Kompletní montážní sada je součástí...

ICM-300-S
ICM 180 1
Tip
18 490 Kč

Do88 Performance intercooler pro Audi, Seat, Škoda, VW 2.0T FSI nabízí o 74 % větší objem jádra a lepší chlazení než OEM. Snadná instalace s veškerým potřebným hardwarem.

ICM-180
TR 340 do88 3 S 1
Tip
11 590 Kč

Výkonná sada tlakových potrubí do88 pro AUDI, SEAT, SKODA, VW 1.8 / 2.0 TSI (MQB) s o 30 % vyšším průtokem vzduchu. Silikonové hadice odolné vůči vysokým teplotám a tlaku,...

TR-340-DO88-3-S
BIG 340 r 1
Tip
od 31 900 Kč

Výkonný BigPack od do88 pro VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 zahrnuje větší intercooler a sadu potrubí. Poskytuje až o 75 % větší objem jádra, o 36 % lepší průtok vzduchu a nižší teploty...

BIG-340-2-S
ICM 380 S 1
Tip
23 690 Kč

Výkonný intercooler do88 pro VAG 2.0 TSI EA888 Gen4 s o 75 % větším objemem jádra a o 31 % vyšším průtokem vzduchu. Nižší teplota nasávaného vzduchu a snadná instalace bez...

ICM-380-S
Revo zesílené tlakové vedení 2.0 TSI MQB
13 219 Kč

Revo Intercooler Pipe Upgrade napomáhá výraznému zvýšení výkonu a točivého momentu. Snižuje odpor a turbulence, čímž zlepšuje vedení vzduchu a zvyšuje jeho množství. Díky tomu...

RV581M900101
WC 320 1
Tip
13 490 Kč

do88 výkonný chladič pro Audi, Seat, Škoda a VW s motory 1.8 TSI / 2.0 TSI nabízí o 28 % větší objem jádra, trojitý průchod a dvojřadé jádro s tloušťkou 42 mm pro maximální...

WC-442
Racingline high performance intercooler s vedením pro vozy platformy MQB EVO s motory 2.0 TSI EA888 Gen4
27 104 Kč

Racingline největší dostupný intercooler pro platformu MQB EVO s motory 2.0 TSI.

1089681
Racingline 4-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Polo GTI AW
7 011 Kč

Sada 4 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Polo GTI AW.

1073530
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic a boost pipe k vedení tlakového vzduchu pro Audi RS3 8V/8Y a TTRS
10 164 Kč

Sada silikonových hadic a hliníkové boost pipe pro Audi RS3 8V facelift, 8Y a pro Audi TTRS optimalizuje vedení tlakového vzduchu pro vyšší výkon při vysokém plnicím tlaku a...

1046949
Racingline 3-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 8 R, 2020-
6 678 Kč

Sada 3 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 8 R, 2020-.

1046003
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 R včetně facelift
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

930008
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Audi S3
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3.

758469
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Audi A3 8V 1.8/2.0 TSI včetně S3.

758468
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Škoda Octavia 3 (5E) 1.8/2.0 TSI včetně RS
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Škoda Octavia 3 (5E) 1.8/2.0 TSI včetně RS.

758467
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Seat Leon 5F 1.8/2.0 TSI včetně Cupra
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Seat Leon 5F 1.8/2.0 TSI včetně verze Cupra.

758466
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 GTI vč. Clubsport
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

758463
Racingline 5-dílná sada silikonových hadic k vedení tlakového vzduchu pro Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI
6 678 Kč

Sada 5 kusů silikonových hadic Racingline pro vedení tlakového vzduchu k intercooleru, turbodmychadlu a škrticí klapce vozu Volkswagen Golf 7 1.8/2.0 TSI včetně verzí GTI a R.

758462
RT991M100401
28 654 Kč –10 %
25 780 Kč

Čím chladnější je nasávaný vzduch, tím více výkonu je motor schopen produkovat. Revo intercooler výrazně zlepšuje schopnost ochlazovat vzduch vycházející z turbodmychadla. Tento...

RT991M100401
Revo intercooler Kit 2.0 TSI MQB/MQB Evo
28 654 Kč –10 %
25 780 Kč

Čím chladnější je nasávaný vzduch, tím více výkonu je motor schopen produkovat. Revo intercooler výrazně zlepšuje schopnost ochlazovat vzduch vycházející z turbodmychadla. Tento...

RV581M100101
22 položek celkem

Co je to Intercooler? Mezichladič palivové směsi. Jeho úkolem je ochlazovat stlačený vzduch vystupující z dmychadla, což umožňuje dostat do válce vyšší hmotnost vzduchu přispívajícího k shoření větší dávky paliva a tedy k vyššímu výkonu motoru při zachování jeho zdvihového objemu. Co možná nejnižší teplota zlepšuje plnicí účinnost motoru, posouvá níže teplotu cyklu a tím také oddaluje riziko samovznícení paliva předtím, než je zapálí jiskra zapalovací svíčky.