IE Turbo Inlet Pipe Audi 2.5T EVO RS3 & TTRS engines - výprodej
Cena za 1 ks.
Kategorie: | VÝPRODEJ |
---|---|
Model automobilu Audi: | RS3 8V facelift, RS3 8Y, RSQ3, TTRS 8S |
Model automobilu Cupra: | Formentor VZ5 |
Váš pětiválcový 2.5L motor Audi RS3 nebo TTRS je schopen úžasného zvýšení výkonu, které přesahuje 500HP na sériovém turbu s jednoduchými vylepšeními a softwarovými úpravami. Jakmile začne výkon růst, začnou být okamžitě patrné tovární problémy s průtokem, jako je tovární vzduchová skříňka a sací loket turbodmychadla. Přidání vylepšení vašeho IE litého turbosacího potrubí odstraňuje omezení průtoku továrního sacího potrubí a umožňuje vašemu turbodmychadlu volně dýchat a generovat více výkonu!
Inženýři z Integrated Engineering se vydali na cestu k úplnému přepracování tohoto potrubí s důrazem na výkon. Byly provedeny 3D skeny prostoru motoru a továrního sacího potrubí, aby identifikovali dostupný prostor. To umožnilo maximalizovat proudové vlastnosti designu, aniž by se narazilo na problémy s prostorem nebo třením s drahými továrními hadicemi nebo linkami. Tovární sací potrubí také zahrnovalo odpařovací trubku emisí do designu potrubí, která přerušovala proudění vzduchu k turbodmychadlu. Volbou navrhnout vlastní lité potrubí mohli inženýři navrhnout mnohem větší výkonnou verzi s jedinečnými tvary a zákruty, které přispěly k průtoku vzduchu a vedly k masivnímu zvýšení průtoku o úctyhodných 28,27 % ve srovnání s továrním stavem!
Nainstalování vylepšeného sacího potrubí IE Turbo na váš motor se stupněm 2, který je naladěný pro rok 2017 a novější, s pěti válci, povede k okamžitému nárůstu výkonu a kroutícího momentu, což vám pomůže dosáhnout maximálního výkonu vašeho turbodmychadla a udělá z jízdy po silnici ještě větší zábavu nebo vám poskytne konkurenční výhodu na závodní dráze.
- Vyrobeno z neuvěřitelně kvalitního hliníkového slitinového materiálu používaného v letectví a je CNC frézováno přímo v Integrated Engineering s maximální přesností.
- Montážní těsnění je navrženo ve stylu originálu a nikdy nebude netěsnit nebo se uvolňovat, jak tomu může být u modulárních prstencových stylů používaných v jiných konstrukcích.
- K instalaci není nutná žádná úprava vozidla, všechno se zarovná tak, jako by bylo nainstalováno v továrně a zachovává všechny emisní systémy OE.
Montáž je poměrně jednoduchá a obvykle ji lze dokončit během několika hodin. I když většina instalace vyžaduje běžné ruční nástroje, je potřeba také Dremel s řezacím nástavcem. Manuál ke stažení zde.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.