H&R přední sportovní stabilizátor pro Mercedes třída G (463A), r.v. 2018-, průměr 38 mm, G350d, G400d, G500, G63 AMG, včetně Facelift, mimo vozy s ARC podvozkem

Sportovní stabilizátory H&R výrazně omezují náklony vozu při průjezdu zatáčkou. Díky tomu mají pneumatiky lepší kontakt s vozovkou, vůz má větší přilnavost a stabilitu. Vyráběny jsou z vysoce pevnostní oceli v kombinaci s kovanými konci pro uchycení. Většina stabilizátorů umožňuje nastavitelné uchycení a tím dokonalé odladění tuhosti stabilizátorů.

Na dotaz
Kód: 1046165
Značka: H&R
15 293 Kč
Kategorie: Sportovní stabilizátory
Značka vozu: Mercedes
Model: třída G
Typ produktu: Sportovní stabilizátory
Typ vozu: 463A
Balení: přední
Kód: 33463-1
Rok výroby: 2018-
Nastavení tuhosti stabilizátoru vpředu: ne
Průměr předního stabilizátoru: 38 mm

Hlavní výhody použití sportovních stabilizátorů H&R:

  • Minimalizace náklonů karoserie a zvýšení stability v zatáčkách
  • Omezení sklonů vozu k přetáčivosti / nedotáčivosti
  • U nastavitelných stabilizátorů možnost nastavení tuhosti dle potřeby
  • Zachování původního komfortu vozu
  • Kompatibilní s originálním i sportovním podvozkem
  • Vyrobeno z vysoce pevnostní oceli s kovanými konci pro uchycení
  • Silentbloky z uretan-teflonu (pokud jsou dodávány)
  • Vyrobeno v Německu

Stabilizátory podvozku H&R jsou známy z motoristického sportu a byly vyvinuty, aby snížily tendenci k naklánění vozidla a zlepšily jeho ovladatelnost. Výrobce podvozkových komponentů H&R nyní tuto techniku zpřístupňuje každému řidiči. Stabilizátory H&R jsou vyrobeny z vysoce pevné oceli s precizně kovanými konci a pro některé vozy jsou nastavitelné ve více polohách.

Stabilizátory podvozku H&R se montují místo sériových stabilizátorů a je možné je kombinovat jak se sériovým odpružením, tak i se sportovními podvozky a výškově stavitelnými podvozky. Navíc poskytují alternativu pro všechny, kteří si přejí lepší, sportovně tuhé nastavení svého vozidla, bez snížení jeho světlé výšky.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: