Garrett turbodmychadlo POWERMAX 2,0 TSI 206-235 kW (Continental) VW Golf 8R Clubsport Cupra Formentor VZ Leon Škoda Superb AUDI S3

Výkonné turbodmychadlo PowerMax™ pro 2.0L TSI EA888 EVO4 (Audi, VW, Cupra), s Plug&Play instalací a výkonem až 550BHP. Navrženo pro zvýšení výkonu při zachování OEM montáže.

Skladem u dodavatele
Kód: 921474-5001S
Značka: Garrett
49 900 Kč
Kategorie: Výkonná sportovní turbodmychadla do Volkswagen
Model automobilu Audi: S3 8Y
Model automobilu Cupra: Formentor, Leon
Model automobilu Škoda: Superb 3
Model automobilu Volkswagen: Arteon, Arteon R, Golf 8 GTI, Golf 8 R

POWERMAX™ TURBOKOMPRESOR S PLUG&PLAY INSTALACÍ
Volkswagen Golf R 2020+ | Audi | Cupra | 2.0L TSI EA888 EVO4 (280hp+), auta s originálním turbodmychadlem Continental. Výkon až 550BHP | 410kW.

Sady výkonových turbodmychadel PowerMax™ s Plug&Play instalací jsou navrženy pro zvýšení výkonu motoru při zachování OEM montáže. Instalace může ovlivnit emise vozidla, bezpečnost, záruku a provozní licenci. Pro podrobnosti kontaktujte výrobce vašeho vozidla nebo distributora turbosady.

Představujeme turbodmychadlo Garrett PowerMax s Plug&Play instalací pro modely od roku 2020+, které je ultimátním výkonovým vylepšením pro váš motor 2.0L TSI EA888 EVO4. Ať už řídíte Audi A3, Golf R nebo Cupru Formentor, tento upgrade posune váš zážitek z jízdy na novou úroveň.

Tento upgrade turbodmychadla s Plug&Play instalací dosáhl ohromujících 520BHP (383kW) a 576Nm točivého momentu při konzervativním ladění na dynamometru. Během testování průtoku toto výkonné turbodmychadlo poskytlo o 20 % vyšší průtok kompresoru a o 37 % vyšší průtok turbíny ve srovnání s originálním turbodmychadlem. Nejnovější generace technologie kompresorových a turbínových kol od Garretta poskytuje maximální průtok a účinnost tomuto turbodmychadlu, a to vše při zachování původního uchycení OEM.

A to není vše. Turbínové kolo je vyrobeno ze slitiny Mar-M, která je odolná proti teplotám až do 1050°C. Nerezové, interně regulované těleso turbíny je také odolné proti teplotám až do 1050°C, což zajišťuje trvanlivost a spolehlivost v extrémních podmínkách. Navíc, odpadní kanál tělesa turbíny byl optimalizován pro vyšší průtok a kontrolu výkonu. Turbodmychadlo PowerMax je také vybaveno plně opracovaným portem pro snímač rychlosti, takže můžete sledovat rychlost turba ve svém dataloggeru nebo v novém modulu Garrett G-Smart Bluetooth (prodává se samostatně, PN 923586-0003).

Nenechte si ujít tuto příležitost uvolnit plný potenciál vašeho motoru 2.0L EA888 EVO4. Objednejte si svůj upgrade PowerMax s Plug&Play instalací již dnes a připravte se na maximální zážitek z jízdy!

Vlastnosti:

• Kompletní montáž s kalibrovaným elektrickým akčním členem pro OEM uchycení
Turbo s kapacitou 550BHP | 410kW (výsledky na vozidle 520BHP | 383kW – při konzervativním ladění)
+20 % průtok kompresoru ve srovnání s OE turbem
+37 % průtok turbíny ve srovnání s OE turbem
• Přizpůsobená moderní aerodynamika kompresorového kola pro aplikaci
Moderní aerodynamika benzínového turbínového kola vyrobená ze slitiny Mar-M, odolná proti teplotám až do 1050°C
Nerezové těleso turbíny odolné proti teplotám až do 1050°C
• Plně opracovaný port pro snímač rychlosti
Integrované ložisko – zesílené pro aplikaci

Výkon: 550BHP | 410kW
Model: GT2563
Comp Ind: 51mm
Comp Exd: 63mm
Turb Ind: 58mm
Turb Exd: 50mm

VAROVÁNÍ: Maximální přípustná rychlost turbodmychadla je 177,8krpm. Použití tohoto produktu nad maximální rychlost turbodmychadla je na vlastní riziko a může vést k poškození a předčasnému selhání. Pro ochranu turbodmychadla před překročením rychlosti při provozu je do tělesa kompresoru vyfrézován port pro snímač rychlosti, který umožňuje instalaci snímačů s čísly dílů 781328-0003 (zahrnuje snímač a ukazatel), 781328-0004 (zahrnuje snímač rychlosti) nebo modulu G-Smart Bluetooth se snímačem (PN 923586-0003). Sady snímačů se prodávají samostatně.

  • Výsledky výkonu tohoto produktu jsou silně závislé na úpravách vašeho vozidla a ladění/kalibraci. Výše uvedené hodnoty koňských sil jsou založeny na skutečných testech na vozidle.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: