Eventuri karbonové sání pro Toyota GR Yaris 2020-, povrch: lesklý karbon
Špičkový karbonový kit sání Eventuri pro Toyota GR Yaris se sportovním filtrem uzavřeným v rozměrném airboxu ze 100% prepreg karbonu. Tento kit sání zajišťuje přísun většího objemu vzduchu k turbodmychadlu bez restrikcí a současně snižuje teplotu nasávaného vzduchu.
Kategorie: | Vše pro zvýšení výkonu automobilu |
---|---|
Model automobilu Toyota: | Yaris GR |
Značka vozu: | Toyota |
Model: | GR Yaris |
Typ produktu: | Kit sání |
Typ vozu: | GR Yaris |
Kód: | EVE-GR4-CF-INT |
Karbonový kit sání pro Toyota GR Yaris
(Na fotografii je sání v matné variantě. K dispozici je také verze s lesklým povrchem.)
Karbonové sání Eventuri pro vůz Toyota GR Yaris bylo vyvinuto tak, aby zásobovalo turbo maximálním možným množstvím vzduchu, proudícím co možná nejméně restriktivním způsobem a zachovávajícím si co nejnižší teplotu nasávaného vzduchu. Tento kit sání využívá obří vzduchový filtr se vstupním průměrem 210 mm a filtrační plochou přes 130000 mm2 uzavřený v patentovaném karbonovém airboxu ze 100% prepreg karbonu.
Systém přímého sání Eventuri pro Toyota GR Yaris obsahuje řadu komponentů, které byly vyvinuty pro tento konkrétní model vozu a vyrobeny s maximální pečlivostí tak, aby sada dosahovala nejvyšších standardů.
Sada se skládá z těchto dílů:
- karbonový airbox s integrovanou přírubou pro MAF senzor
- sportovní kónický filtr Eventuri se vstupním průměrem 210 mm
- karbonové vstupní vedení vzduchu
- navazující trubka
- laserem řezané kovové držáky
- EPDM trubka
- silikonová spojka se sponami
- CNC obráběnou přírubu pro MAF senzor a uchycení držáků
Karbonový airbox
Airbox vyrobený ze 100% prepreg karbonu zahrnuje unikátní vzduchový filtr druhé generace, hliníkový vstup, držák z nerezové oceli a integrovanou sekci pro MAF senzor. Vzduchový filtr je v airboxu umístěn obráceně a pro směrování vzduchu od filtru je používána vnitřní stěna airboxu. Vzduch je tak veden přímým směrem s pozvolným přechodem do MAF sekce a nikoliv přes dva 90 stupňové přechody (na vstupu do originálního airboxu a poté znovu při výstupu k MAF senzoru).
Vzduchový filtr
Pro zajištění maximálního možného přísunu vzduchu do motoru je v sání pro GR Yaris použit dosud největší vzduchový filtr, který má Eventuri k dispozici. Jeho průměr je 210 mm a při použití v airboxu se 4" výstupem je jeho průchodnost plných 26617,8 l/min. Filtrační schopnosti filtru jsou testovány dle normy ISO, aby filtr splňoval OEM tovární nároky a je používán jako suchý, tedy bez olejové impregnace.
Patentovaný tvar airboxu
Sání Eventuri pro Toyota GR Yaris využívá patentovaný tvar airboxu, ve kterém je vzduchový filtr umístěn obráceně než je obvyklé a pro svedení vzduchu z airboxu do MAF trubice je tak využívána vnitřní stěna airboxu po celé jeho délce (narozdíl od konvenčních sání, kdy dochází k tomuto svedení na extrémně krátké vzdálenosti).
Karbonový přívod vzduchu do airboxu
Přívod vzduchu do airboxu nasává čerstvý vzduch v přední části za maskou chladiče a doléhá až k ústí airboxu. Je vyroben ze 100% prepreg karbonu a po celé své délce má maximální možný objem s ohledem na prostor pod kapotou vozu. Nasávání čerstvého vzduchu nevyužívá oba vstupy vzduchu v čelní části vozu, protože při testech bylo prokázáno, že takové vedení narušuje směrování vzduchu do airboxu. Vzduch z druhého vstupu by také chyběl při chlazení samotného motoru. Mezi airboxem a přívodem vzduchu je na straně přívodu vzduchu gumové těsnění, které umožňuje volný pohyb mezi jednotlivými částmi sání bez toho, aby do airboxu pronikal horký vzduch.
Zadní trubice
Finálním dílem sání pro GR Yaris je zadní trubice. Originální trubice má v ohybu ostrou hranu, která způsobuje hromadění vzduchu a jeho brždění při průchodu trubicí. Výsledné víření vzduchu pak způsobuje nižší účinnost turba. Nová trubice nejen, že eliminuje tuto vadu, ale také upravuje pozici airboxu do optimální polohy. Trubice je vyrobena z termoplastického materiálu s příměsí skelných vláken pro izolování od vysokých teplot. Místo spoje je vyztuženo vloženým CNC frézovaným kovovým prstencem.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.