Work Stuff Detailing Bucket + Grit Guard Detailingový kbelík s vložkou
Cena za set.
Barva kbelíku černá RINSE / šedá WHEELS / žlutá WASH.
Detailingový kbelík s objemem 20 L s vložkou.
Category: | KBELÍKY A MŘÍŽKY |
---|
Detailingový kbelík s vložkou Work Stuff Rinse Bucket Grit Guard je nezbytným nástrojem pro každého, kdo se zabývá detailním čištěním automobilů. Tento kbelík se skládá z dvou částí: samotného kbelíku a vložky s Grit Guardem, která zabraňuje tomu, aby se špína a nečistoty dostaly zpět do kbelíku.
Work Stuff Rinse Bucket Grit Guard je vyroben z kvalitních materiálů a je velmi pevný a odolný. Jeho konstrukce je navržena tak, aby se snadno a rychle čistil, což usnadňuje jeho údržbu a prodlužuje jeho životnost. Kromě toho je také jednoduše skladovatelný, což umožňuje jeho snadné přenášení a používání při čištění vozidel.
Nezapomínejte, že dokonalý detailer potřebuje dva kbelíky a myje vozidlo dvoukýblovou metodou. Právě z tohoto důvodu Work Stuff nabízí stylově žlutou variantu s popisem "WASH" (mytí), černou variantu s popiskem "RINSE" (oplach) a šedý "WHEELS" (kola) Bucket je pak pro opravdové milovníky detailingu, kteří správně na kola používají nejen separátní mycí rukavici, ale i kbelík.
- Žlutý kbelík je s tištěným logem Work Stuff, tištěnými měřítky objemu (od 2,5 do 15 litrů), černou vložkou a tištěným nápisem "WASH".
- Černý kbelík je s tištěným logem Work Stuff, tištěnými měřítky objemu (od 2,5 do 15 litrů), žlutou vložkou a tištěným nápisem "RINSE".
- Šedý kbelík je s tištěným logem Work Stuff, tištěnými měřítky objemu (od 2,5 do 15 litrů), černou vložkou a tištěným nápisem "WHEELS".
Rozměry kbelíku: 290 mm průměr, 358 mm výška.
Průměr vložky: 260 mm.
Be the first who will post an article to this item!
WORK STUFF sdílejí společnou misi, vizi a strategické cíle, podporují detailní práce, zvyšují svou popularitu a poskytují kvalitní produkty. Jako značka usilují o dobývání trhu a budování stabilní pozice na světovém trhu.
Jejich mise spočívá v poskytování kvalitních doplňků pro auto-detailing, ke kterým se budou zákazníci vracet i po letech. Chtějí oslovit detailery po celém světě a ukázat jim, že se vyplatí zůstávat věrnými jejich značce.