Wavetrac samosvorný diferenciál 6ti kvalt DSG FWD Předokolka

Wavetrac samosvorný diferenciál určen pouze pro DSG převodovku a pohon předních kol

Instalační sada
Chosen variant is not available. Reset selected parameters.
Delivery offer
In stock at manufacturer In stock at manufacturer Choose variant
Code: 103959/NE 103959/ANO Choose variant
Brand: Wavetrac
€1 840 €1 996 from €1 840
Category: Sportovní úprava převodovky v Audi
Model automobilu Audi: A3 8P, A3 8V, TT 8J, TT 8S
Model automobilu Seat: Leon Cupra 5F
Model automobilu Škoda: Octavia 2 RS, Octavia 3 RS, Superb 2, Superb 3
Model automobilu Volkswagen: Golf 5, Golf 5 GTI, Golf 6 GTI, Golf 7 GTI, Passat

Wavetrac je jediný převodový diferenciál na trhu, který neztrácí veškerý přenos síly, když je jedna náprava bez zatížení. Nápravy se vybíjejí při agresivním řízení, v zatáčkách na trati, na extrémně kluzkých površích atd. To se děje častěji, než si většina lidí uvědomuje.

Nebudeme se zabývat poměry momentu kluzu nebo konceptem fungování diferenciálů s momentem kluzu v tomto bodě. Přejděme k tomu, jak Wavetrac ovlivňuje výkon:

Například máte běžný převodový diferenciál (OEM, Quaife, MF, OBX, Truetrac, Torsen atd.), jste na závodní dráze během track day a při průjezdu zatáčkou se vaše vnitřní kolo dostane přes obrubník. To je normální při jízdě na trati. Problém spočívá v tom, že během krátkých okamžiků, kdy je vaše vnitřní pneumatika bez zatížení při přeskočení obrubníku, vaše druhé kolo není poháněno - nepřenáší výkon. Převodové diferenciály potřebují zatížení na obou nápravách, aby fungovaly. Výsledek na trati (nebo při agresivní jízdě) je takový, že běžný převodový diferenciál dodává pouze přerušovaný výkon na přilnavém kole.

Nyní, stejná trať s Wavetrac: patentované vačkové zařízení ve Wavetracu brání ztrátě pohonu, když je to vnitřní kolo bez zatížení. Zařízení je schopno generovat zatížení uvnitř diferenciálu (na nahrazení ztraceného zatížení v okamžiku), které lze poté zaměřit na přilnavé kolo - nakonec zajistí konzistentnější přenos výkonu přes zatáčku. To činí auto předvídatelnějším a celkově rychlejším.

Další výhody:

  • Patentovaná karbonová destička s momentem kluzu pro kuželová kola. Všechny ostatní převodové LSD běží kuželová kola na skříni, což znamená, že tření od 0 mil je odlišné od tření při 100 mil, a tím je účinnost snížena během životnosti diferenciálu. S Wavetrac je výkon konzistentní s karbonovými destičkami s momentem kluzu!
  • Patentovaný vlnový profil eliminuje efekt problémů s ovladatelností při podmínkách téměř nulové zátěže u všech ostatních převodových diferenciálů s kuželovými koly ATB LSD.
  • Použity jsou šrouby ARP pro nadřazenou rychlost spolehlivosti.
  • Ocelová kola z 9310 oceli běží v kovaných nebo kovaných ocelových tělesech.
  • Vyrobeno a navrženo v USA
  • WAVETRAC: Hladký je rychlý

Krása Wavetracu spočívá v tom, že je ideálně vhodný pro vysokovýkonná silniční auta určená pro jízdu na trati. Je velmi silný, přesto transparentní pro řidiče a elektroniku trakce během běžné jízdy. Na trati nebo při živé silniční jízdě poskytuje pohon oběma kolům bez problémů s ovladatelností, které vytvářejí tradiční převodové diferenciály se spojkami (není žádná tendence k tlačení/podkraťování s Wavetracem).

Wavetrac předčí ostatní převodové diferenciály s kuželovými koly, protože na rozdíl od nich nepřichází o pohon, když je jedna náprava bez zatížení (což se děje častěji, než byste si mysleli).

Nakonec, jednou z nejpodceňovanějších výhod Wavetracu je jeho hladký přenos výkonu blízko limitu. Jeho patentovaný design zajišťuje velmi předvídatelný, hladký přírůstek výkonu v okamžiku, kdy ho potřebujete nejvíce - když jsou věci na svých hranicích: na hraně přilnavosti uprostřed zatáčky a používání plynu k udržení ji tam; nebo při vjezdu do zatáčky trochu rychle, ale rychle se vracející na plyn pro udržení výjezdní rychlosti...

Tyto situace jsou často subjektivní pro řidiče, ale výhoda je znát. Wavetrac vás dělá rychlejšími, protože vám umožňuje řídit s jistotou. Hladký je rychlý.

Určeno pro vozy:

Pro motory 2,0 TFSI / TSI a TDI s šestistupňovou automtickou převodovkou DSG DQ250 a pohonem pouze předních kol 

(napasuje na vozy s pohonem všech kol 4x4)

AUDI A3
AUDI TT
Škoda Octavia II včetně RS
Škoda Octavia III včetně RS
Škoda Superb II
Škoda Superb III
VW Golf V včetně GTI a GTI Edice 30
VW Golf VI včetně GTI a GTI Edice 35
VW Golf VII včetně GTI
VW Passat B6
VW Passat B7
VW Passat B8
VW Passat CC

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: