Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 s 3-cestně nastavitelnou tuhostí a unibaly pro Mini Cooper F56 max zatížení PN do 1005 kg

Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Mini Cooper s motory Cooper a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1005 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-45 mm na přední nápravě a 20-45 mm na zadní nápravě a oddělené 3-cestné nastavení tuhosti pro stlačení i odskok tlumiče.

Na dotaz
Code: 1081829
64 489 Kč
Category: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Mini
Model: Cooper
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: F56
Provedení: ST XTA plus 3
Balení: Set FA coilover struts incl. top mounts + RA coilover struts
Karoserie: hatchback
Kód: 18202208AG
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: Cooper
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1499
Palivo: Benzin
Pohon: FWD
Rok výroby: 03/2014-
Snížení přední nápravy: 20-45 mm
Snížení zadní nápravy: 20-45 mm
Stavitelná tuhost: Ano (rebound + compression)
Výkon: 100
Zatížení přední nápravy: do 1005 kg
Zatížení zadní nápravy: do 860 kg
Technická poznámka: 6 = Mimo vozy s elektronickými tlumiči., 245 = For rear axle camber adjustment we recommend the installation of the car specific adjustable control arm set from KW. KW P, XTA plus 3 =

Maximální výkon a možnosti nastavení, minimální kompromis. To jsou poznávací znaky plně nastavitelného podvozku ST Suspensions ST XTA Plus 3. Světlou výšku vozu lze nastavit plynule díky závitu na těle tlumiče. Tuhost je v případě podvozku ST XTA Plus 3 nastavitelná odděleně pro odskok (16 kroků) a pro stlačení (24 kroků pro nízkorychlostní a vysocerychlostní stlačení). Podvozek je osazen horním unibalovým uložením, které u vybraných vozů umožňuje také nastavení odklonu.

 

Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions XTA Plus 3

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • nastavení tuhosti tlumiče při odskoku v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
  • nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro nízkorychlostní kmity
  • nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro vysokorychlostní kmity
  • eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
  • pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

 

 

 

 

Jaký je rozdíl mezi nízkorychlostními a vysokorychlostními kmity tlumiče?

Nízkorychlostními kmity tlumiče jsou myšleny pohyby vozu, při kterých se pístnice tlumiče pohybuje pomalu. Jedná se především o průjezd zatáčkou, prudkou akceleraci, brzdění apod.

Vysokorychlostními kmity tlumiče jsou pak situace, při kterých dochází k rychlému pohybu pístnice. Typicky se tak jedná o přejezd nerovností, výmolů, retardérů apod.

 

Upozornění: Podvozky ST XTA Plus 3 jsou i přes své široké možnosti nastavení určeny pro použití v běžném civilním provozu se zaměřením na sportovní svezení na okreskách, horských průsmycích a podobných řidičsky atraktivních místech. Stejně jako u podvozků ST XTA není tlumič konstrukčně přizpůsobený silám, které vznikají při provozu v rámci profesionálního motorsportu a jízdě na závodním okruhu nebo driftování.

  • Použití UHP / senmislick pneumatik (např. Michelin Cup 2, TOYO R888R, Yokohama Advan AD08R apod.) je možné a podvozek je navržen tak, aby s těmito typy pneumatik fungoval bez omezení.
  • Stejně tak je podvozek kompatibilní s použitím silnějších sportovních stabilizátorů (podle potřeby je pak nutné přizpůsobit nastavení tuhosti podvozku).

Plně stavitelný podvozek ST XTA Plus 3

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: