Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 s 3-cestně nastavitelnou tuhostí a unibaly pro Ford Mustang Coupe 06/2023- max zatížení PN do 1100 kg
Výškově a tuhostně stavitelný podvozek ST Suspensions ST XTA plus 3 včetně unibalového horního uložení určený pro použití na voze Ford Mustang Coupe 06/2023- s motory 2.3 EcoBoost, 5.0 V8 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1100 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-40 mm na přední nápravě a 15-35 mm na zadní nápravě a oddělené 3-cestné nastavení tuhosti pro stlačení i odskok tlumiče.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Ford |
Model: | Mustang Coupe 06/2023- |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Provedení: | ST XTA plus 3 |
Balení: | Set FA coilover struts incl. top mounts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kupé |
Kód: | 1820230879 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 2.3 EcoBoost, 5.0 V8 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 2261, 4951 |
Palivo: | Benzin |
Pohon: | Rear-Wheel Drive |
Rok výroby: | 11/2017- |
Snížení přední nápravy: | 20-40 mm |
Snížení zadní nápravy: | 15-35 mm |
Stavitelná tuhost: | Ano (rebound + compression) |
Výkon: | 235-373kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1100 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1095 kg |
Technická poznámka: | 6 = Mimo vozy s elektronickými tlumiči. |
Maximální výkon a možnosti nastavení, minimální kompromis. To jsou poznávací znaky plně nastavitelného podvozku ST Suspensions ST XTA Plus 3. Světlou výšku vozu lze nastavit plynule díky závitu na těle tlumiče. Tuhost je v případě podvozku ST XTA Plus 3 nastavitelná odděleně pro odskok (16 kroků) a pro stlačení (24 kroků pro nízkorychlostní a vysocerychlostní stlačení). Podvozek je osazen horním unibalovým uložením, které u vybraných vozů umožňuje také nastavení odklonu.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- nastavení tuhosti tlumiče při odskoku v 16 krocích pomocí externího otočného voliče
- nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro nízkorychlostní kmity
- nastavení tuhosti tlumiče při stlačení ve 24 krocích pro vysokorychlostní kmity
- eloxované hliníkové unibalové horní uložení (dle aplikace i s možností nastavení odklonu)
- pružiny v závodní specifikaci s možností individuální volby tuhostního ratingu
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Jaký je rozdíl mezi nízkorychlostními a vysokorychlostními kmity tlumiče?
Nízkorychlostními kmity tlumiče jsou myšleny pohyby vozu, při kterých se pístnice tlumiče pohybuje pomalu. Jedná se především o průjezd zatáčkou, prudkou akceleraci, brzdění apod.
Vysokorychlostními kmity tlumiče jsou pak situace, při kterých dochází k rychlému pohybu pístnice. Typicky se tak jedná o přejezd nerovností, výmolů, retardérů apod.
Upozornění: Podvozky ST XTA Plus 3 jsou i přes své široké možnosti nastavení určeny pro použití v běžném civilním provozu se zaměřením na sportovní svezení na okreskách, horských průsmycích a podobných řidičsky atraktivních místech. Stejně jako u podvozků ST XTA není tlumič konstrukčně přizpůsobený silám, které vznikají při provozu v rámci profesionálního motorsportu a jízdě na závodním okruhu nebo driftování.
- Použití UHP / senmislick pneumatik (např. Michelin Cup 2, TOYO R888R, Yokohama Advan AD08R apod.) je možné a podvozek je navržen tak, aby s těmito typy pneumatik fungoval bez omezení.
- Stejně tak je podvozek kompatibilní s použitím silnějších sportovních stabilizátorů (podle potřeby je pak nutné přizpůsobit nastavení tuhosti podvozku).
Be the first who will post an article to this item!