Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Škoda Octavia III Combi 5E5, 5E6 max zatížení PN 926 - 1090 kg, s prům. uchycení př. tl. 50 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Škoda Octavia III Combi s motory 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.8 TSI, 2.0 TDI, 2.0 TSI a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 926 - 1090 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Škoda |
Model: | Octavia III Combi |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 5E5, 5E6 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kombi |
Kód: | 1328000Z |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.4 TSI, 1.5 TSI, 1.6, 1.6 TDI, 1.8 TSI, 2.0 TDI, 2.0 TSI |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1395, 1495, 1598, 1798, 1968, 1984 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Průměr uchycení předního tlumiče: | 50 mm |
Rok výroby: | 02/2013- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 66-140kW |
Zatížení přední nápravy: | 926 - 1090 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1050 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!