Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Škoda Octavia II Combi 1Z5 max zatížení PN 1035 - 1105 kg, 1036 - 1105 kg, s prům. uchycení př. tl. 55 mm

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Škoda Octavia II Combi s motory 1.2 TSI, 1.6 TDI, 1.8 TSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 RS, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TDI RS a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 1035 - 1105 kg, 1036 - 1105 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 20-50 mm, 35-65 mm na přední nápravě a 30-60 mm, 35-65 mm na zadní nápravě.

On request
Code: 1048711
€965
Category: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Škoda
Model: Octavia II Combi
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: 1Z5
Provedení: ST X
Balení: Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers
Karoserie: kombi
Kód: 13280069
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: 1.2 TSI, 1.6 TDI, 1.8 TSI, 1.9 TDI, 2.0 FSI, 2.0 RS, 2.0 TDI, 2.0 TDI 16V, 2.0 TDI RS
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1197, 1598, 1798, 1896, 1968, 1984
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: FWD
Průměr uchycení předního tlumiče: 55 mm
Rok výroby: 02/2004-, 12/2005-
Snížení přední nápravy: 20-50 mm, 35-65 mm
Snížení zadní nápravy: 30-60 mm, 35-65 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 77-147kW
Zatížení přední nápravy: 1035 - 1105 kg, 1036 - 1105 kg
Zatížení zadní nápravy: do 1150 kg, do 1151 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: