Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Peugeot 207 WA_, WC_ max zatížení PN do 1000 kg, s prům. uchycení př. tl. 51 mm
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Peugeot 207 s motory 1.4, 1.4 16V, 1.4 HDi, 1.6, 1.6 16V, 1.6 16V RC, 1.6 16V Turbo, 1.6 16V VTi, 1.6 HDi, 1.6 HDi 110 a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1000 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Peugeot |
Model: | 207 |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | WA_, WC_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | hatchback |
Kód: | 13270013 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.4, 1.4 16V, 1.4 HDi, 1.6, 1.6 16V, 1.6 16V RC, 1.6 16V Turbo, 1.6 16V VTi, 1.6 HDi, 1.6 HDi 110 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1360, 1397, 1398, 1560, 1587, 1598 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Průměr uchycení předního tlumiče: | 51 mm |
Rok výroby: | 02/2006- |
Snížení přední nápravy: | 35-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 50-128kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1000 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 900 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!