Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Opel Vectra B J96 max zatížení PN 951 - 1055 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Opel Vectra B s motory 1.6 GL (F19), 1.6 i (F19), 1.7 TD (F19), 1.8 i 16V (F19), 2.0 DI 16V (F19), 2.0 DTI 16V (F19), 2.0 i (F19), 2.0 i 16V (F19), 2.2 DTI 16V (F19), 2.2 i 16V (F19), 2.5 i V6 (F19), 2.6 i V6 (F19), i 500 2.5 (F19) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 951 - 1055 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-75 mm na přední nápravě a 35-75 mm na zadní nápravě.

On request
Code: 1048845
€965
Category: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Opel
Model: Vectra B
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: J96
Provedení: ST X
Balení: Set FA + RA coilover struts
Karoserie: sedan
Kód: 13260014
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: 1.6 GL (F19), 1.6 i (F19), 1.7 TD (F19), 1.8 i 16V (F19), 2.0 DI 16V (F19), 2.0 DTI 16V (F19), 2.0 i (F19), 2.0 i 16V (F19), 2.2
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1598, 1686, 1796, 1799, 1995, 1998, 2172, 2198, 2498, 2597
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: FWD
Rok výroby: 10/1995-
Snížení přední nápravy: 35-75 mm
Snížení zadní nápravy: 35-75 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 55-143kW
Zatížení přední nápravy: 951 - 1055 kg
Zatížení zadní nápravy: do 1025 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: