Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Mitsubishi Lancer VII CS_A, CT_A max zatížení PN do 1015 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Mitsubishi Lancer VII s motory EVO IX, EVO IX - FQ-300 (CT9A), EVO IX - FQ-320 (CT9A), EVO IX - FQ-340 (CT9A), EVO IX - FQ-360 (CT9A), EVO IX (CT9A), EVO VII - FQ-300, EVO VII (CT9A), EVO VIII - 260 (CT9A), EVO VIII - FQ-300 (CT9A), EVO VIII - FQ-320 (CT9A), EVO VIII - FQ-330 (CT9A), EVO VIII - FQ-340 (CT9A), EVO VIII - FQ-400 (CT9A), EVO VIII (CT9A) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1015 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 25-50 mm na přední nápravě a 25-50 mm na zadní nápravě.

On request
Code: 764247
€965
Category: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Mitsubishi
Model: Lancer VII
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: CS_A, CT_A
Provedení: ST X
Balení: Set FA + RA coilover struts
Karoserie: liftback, sedan
Kód: 13265006
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: EVO IX, EVO IX - FQ-300 (CT9A), EVO IX - FQ-320 (CT9A), EVO IX - FQ-340 (CT9A), EVO IX - FQ-360 (CT9A), EVO IX (CT9A), EVO VII -
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1997
Palivo: Benzin
Pohon: AWD, AWD
Rok výroby: 03/2004-
Snížení přední nápravy: 25-50 mm
Snížení zadní nápravy: 25-50 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 195-302kW
Zatížení přední nápravy: do 1015 kg
Zatížení zadní nápravy: do 900 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: