Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Mercedes-Benz CLK C209 max zatížení PN 996 - 1115 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Mercedes-Benz CLK s motory 200 CGI (209.343), 200 Kompressor (209.341), 220 CDI (209.308), 240 (209.361), 270 CDI (209.316), 280 (209.354), 320 (209.365), 320 CDI (209.320), 350 (209.356), 500, 500 (209.372), 500 (209.375), 55 AMG, 55 AMG (209.376) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) 996 - 1115 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-65 mm na přední nápravě a 35-65 mm na zadní nápravě.

On request
Code: 764047
€965
Category: Výškově stavitelné podvozky
Značka vozu: Mercedes-Benz
Model: CLK
Typ produktu: Výškově stavitelný podvozek
Typ vozu: C209
Provedení: ST X
Balení: Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers
Karoserie: kupé
Kód: 13225002
Materiál: galvanizovaná ocel
Motorizace: 200 CGI (209.343), 200 Kompressor (209.341), 220 CDI (209.308), 240 (209.361), 270 CDI (209.316), 280 (209.354), 320 (209.365),
Nastavení přední nápravy: Závit
Nastavení zadní nápravy: Závit
Obsah motoru: 1796, 2148, 2597, 2685, 2987, 2996, 3199, 3498, 4966, 5439, 5461
Palivo: Benzin, Diesel
Pohon: RWD
Rok výroby: 06/2002-
Snížení přední nápravy: 35-65 mm
Snížení zadní nápravy: 35-65 mm
Stavitelná tuhost: Ne
Výkon: 100-285kW
Zatížení přední nápravy: 996 - 1115 kg
Zatížení zadní nápravy: do 1170 kg

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.

 

Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions

Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.

Základní vlastnosti:

  • plynulé snížení v testovaném rozsahu
  • nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
  • galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
  • kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
  • dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field: