Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X pro Mercedes-Benz C-class t-model S203 max zatížení PN do 995 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X, X určený pro použití na voze Mercedes-Benz C-class t-model s motory C 180 (203.235), C 180 Kompressor (203.246), C 200 CDI (203.204), C 200 CDI (203.204, 203.207), C 200 CDI (203.207), C 200 CGI Kompressor (203.243), C 200 Kompressor (203.242), C 200 Kompressor (203.245), C 230 Kompressor (203.240) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 995 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-60 mm na přední nápravě a 35-60 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Mercedes-Benz |
Model: | C-class t-model |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | S203 |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | kombi |
Kód: | 13225012 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | C 180 (203.235), C 180 Kompressor (203.246), C 200 CDI (203.204), C 200 CDI (203.204, 203.207), C 200 CDI (203.207), C 200 CGI K |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1796, 1998, 2148 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | RWD |
Rok výroby: | 05/2000- |
Snížení přední nápravy: | 35-60 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-60 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 75-141kW |
Zatížení přední nápravy: | do 995 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1170 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!