Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X pro Fiat Bravo I 182_ max zatížení PN do 1000 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X určený pro použití na voze Fiat Bravo I s motory 1.2 16V 80, 1.4 (182.AA), 1.4 (182.AG), 1.6, 1.6 16V (182.AB), 1.6 16V (182.AH), 1.8 GT (182.AC), 1.9 D, 1.9 JTD, 1.9 JTD 105, 1.9 TD 100 S (182.AF), 1.9 TD 75 S (182.AF) a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1000 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-75 mm na přední nápravě a ca. 50 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | Fiat |
Model: | Bravo I |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | 182_ |
Provedení: | ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs + dampers |
Karoserie: | hatchback |
Kód: | 13240001 |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | 1.2 16V 80, 1.4 (182.AA), 1.4 (182.AG), 1.6, 1.6 16V (182.AB), 1.6 16V (182.AH), 1.8 GT (182.AC), 1.9 D, 1.9 JTD, 1.9 JTD 105, 1 |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | no |
Obsah motoru: | 1242, 1370, 1581, 1596, 1747, 1910, 1929 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | FWD |
Rok výroby: | 09/1995- |
Snížení přední nápravy: | 35-75 mm |
Snížení zadní nápravy: | ca. 50 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 48-83kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1000 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1000 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!