Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X pro BMW X2 F39 max zatížení PN do 1150 kg
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions ST X, ST X, ST X, ST X určený pro použití na voze BMW X2 s motory M35 i, sDrive 16 d, sDrive 18 d, sDrive 18 i, sDrive 20 d, sDrive 20 i, sDrive 28 i, xDrive 18 d, xDrive 20 d, xDrive 20 i, xDrive 25 d, xDrive 28 i a maximálním zatížením přední nápravy (údaj je uvedený ve velkém TP) do 1150 kg. Tento podvozek umožňuje snížení vozu o 35-55 mm, 45-65 mm na přední nápravě a 35-55 mm, 45-65 mm na zadní nápravě.
Category: | Výškově stavitelné podvozky |
---|---|
Značka vozu: | BMW |
Model: | X2 |
Typ produktu: | Výškově stavitelný podvozek |
Typ vozu: | F39 |
Provedení: | ST X, ST X |
Balení: | Set FA coilover struts, RA springs with height adjustment + dampers |
Karoserie: | SUV, Uzavřený terénní vůz |
Kód: | 132200BN |
Materiál: | galvanizovaná ocel |
Motorizace: | M35 i, sDrive 16 d, sDrive 18 d, sDrive 18 i, sDrive 20 d, sDrive 20 i, sDrive 28 i, xDrive 18 d, xDrive 20 d, xDrive 20 i, xDri |
Nastavení přední nápravy: | Závit |
Nastavení zadní nápravy: | Závit |
Obsah motoru: | 1496, 1499, 1995, 1998 |
Palivo: | Benzin, Diesel |
Pohon: | AWD, FWD |
Rok výroby: | 03/2018-, 11/2020- |
Snížení přední nápravy: | 35-55 mm, 45-65 mm |
Snížení zadní nápravy: | 35-55 mm, 45-65 mm |
Stavitelná tuhost: | Ne |
Výkon: | 85-225kW |
Zatížení přední nápravy: | do 1150 kg |
Zatížení zadní nápravy: | do 1290 kg |
Výškově stavitelný podvozek ST Suspensions v provedení ST X umožňuje snížení vozu v rozmezí od decentního až po výrazné. Jeho tuhost je pevně nastavena pro použití na běžných silnicích, kde dodává vozu větší jistotu, eliminuje náklony v zatáčkách a přitom zachovává maximální možnou úroveň komfortu. Kromě toho dodává snížení vozu atraktivnější vzhled.
Každá sada podvozku ST Suspensions je navržena a vyrobena za použití špičkových technologií KW Automotive. Tlumiče se závitem pro nastavení výšky mají galvanický zinkovaný povrch pro maximální odolnost proti korozi. Pístnice dvouplášťového tlumiče je pak pro maximální odolnost a dlouhou životnost chromována. Oproti běžným výškově stavitelným podvozkům není pro nastavení výšky používána eloxovaná hliníková matice, ale nově vyvinutá matice s jádrem z nerezové oceli, které je potaženo polyamidovým kompozitem. Díky tomu nehrozí znehybnění matice vlivem oxidace a výšku vozu je možné opakovaně měnit i po několika letech.
Základní vlastnosti:
- plynulé snížení v testovaném rozsahu
- nastavení výšky pomocí pohybu na závitu (pokud je k dispozici)
- galvanicky zinkovaný obal tlumiče pro optimální ochranu proti korozi
- kompletní řešení v podobě nastavitelného sedla pružiny, nastavitelného snížení na zadní nápravě a dorazů s prachovkami
- dvouplášťové tlumiče a další vysoce kvalitní komponenty zaručující dlouhou životnost
Be the first who will post an article to this item!